דוס סנטוס למכבי חיפה: "רוצה להישאר ומאמין בעצמי שאחזור להרכב"

דוס סנטוס
דוס סנטוס | דני מרון

למרות שהיה מועמד למספר קבוצות, הבלם הבהיר להנהלה שהוא לא מתכוון לעזוב. בסביבתו של קהת טענו שהיה מוכן לוותר על סכומים משמעותיים כדי לעבור: "כנראה שהצד השני לא רצה מספיק". במועדון החמיאו לשחר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הייתה אחת הקבוצות הפעילות בחלון ההעברות של חודש ינואר כאשר צירפה מספר שחקנים משמעותיים כמו ירדן שועה, מקסים פלקושצ'נקו, מנואל איטורה, קרים פריי והחזירה מהשאלה את מוחמד אבו פאני.

במועדון סיפרו כי המטרה לצרף שחקנים שישחקו במועדון מספר שנים, לצד זרים שיביאו לשיפור מיידי ביכולת הקבוצה, הושגה בעקבות תוכנית מסודרת בין הצוות המקצועי לבעלים יעקב שחר: "שחר עשה מעל ומעבר במועד ההעברות הנוכחי והוכיח שהוא רוצה להישאר כאן הרבה שנים ושהוא רעב להצלחה", אמרו במועדון.

מאידך, בחיפה גם דיללו את הסגל עם עזיבתם של אופיר מזרחי, עמית זנטי, שלומי אזולאי, סיידובה סומא ומיכיל קראמר, כאשר הייתה כוונה להיפרד גם מהבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס ומהקשר רועי קהת. דוס סנטוס החזיק במספר הצעות מישראל וגם מחו"ל, אך הבהיר לראשי המועדון כי הוא כלל לא מעוניין לעזוב את הקבוצה. "אני רוצה להישאר כי אני מאמין בעצמי ומאמין שאוכל לחזור ולקבל מקום בהרכב", אמר הבלם.

גם עתידו של קהת לא היה ברור עד לשעה האחרונה של חלון ההעברות, כאשר בסביבתו של הקשר הבהירו כי הוא היה מוכן לוותר על סכומים משמעותיים בחוזהו עד לסיום העונה בכדי לעבור לקבוצה בה היה מקבל הזדמנות ממשית על כר הדשא. "רועי הבין שהוא צריך לשחק והלך לקראת העסקה", אמרו בסביבתו של הקשר. "אבל כנראה שהצד השני לא רצה מספיק".


קהת. הוויתורים לא עזרו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי