דור מיכה: "בתחילת העונה אף אחד לא חשב שהליגה חלשה"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי

אחרי הניצחון המרשים של מכבי ת"א נגד בני סכנין הקשר התייחס לשערו המרהיב: "יכול להיות שהרוח קצת עזרה לי". איביץ' הוסיף: "אנחנו רוצים את כל התארים". דרסיליה אמר אחרי ההפסד: "אנחנו יכולים להישאר בליגה"

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב עשתה את המוטל עליה בשלב רבע הגמר של גביע המדינה כאשר ניצחה 1:4 את סכנין במגרש בעכו במפגש הראשון מבין שניים. צ'יקו אופואדו כבש לזכות הצהובים כבר בדקה ה-13 והוסיף בישול ליונתן כהן בדקה ה-29. ארבע דקות לפני שריקת המחצית יונתן כהן את שערו השני אחרי שניצל טעות קשה של השוער סכנין עמבר ובחצי השני דור מיכה כבש את אחד משערי העונה בדקה ה-63. סכנין התעוררה מאוחר וכבשה שער מצמק רק בדקה ה-75 מרגלו של איברהים שואיבו שציין בכורה בכדורגל הישראלי.

המאמן המנצח ולמידיר איביץ' סיכם את הניצחון בסיום: "אנחנו משחקים ברמה גבוהה והראנו רצינות מהדקה הראשונה ועד סיום המשחק. אנחנו צריכים להמשיך ככה".

האם זה מרגיש לך קל: "זה לא קל בוודאות. כל מה שקורה עכשיו השגנו בזכות עבודה קשה".

אחרי יכולת כזאת האם עדיין יש מקום לשיפור: "אנחנו רוצים להשתפר ממשחק אחרי משחק. אנחנו רוצים להיות טובים יותר במשחק הבא וצריכים לנתח את המשחקים הקודמים ולעבוד על הטעויות שעשינו בתחילת העונה, ונמשיך לעבוד עד סיום העונה".

בדרך לטרבל: "אנחנו רוצים את כל התארים, זאת הייתה המטרה שלנו מההתחלה כמו שאמרתי בעבר נשארו עוד הרבה משחקים, גם בליגה גם בגביע".


"הולכים על כל התארים". ולדימיר איביץ' (מאור אלקסלסי)

גיורגי דרסיליה המאוכזב סיכם את התבוסה בעכו: "אנחנו ידענו שזה משחק קשה, שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בליגה. היה קשה. באנו לשחק כדורגל התקפי אבל זה קשה. חצי ראשון ראינו קצב אחר, חצי שני קצב אחר. עשינו שניים או שלוש טעויות, קיבלנו גולים, חצי שני שיחקנו קצת יותר טוב. יש לנו משחק בליגה ובגביע ונסתכל למשחקים הבאים".

האם זה היה נכון לפתוח עם עמבר על חשובונו של קנדיל: "זאת לא טעות. יש לנו שלושה שוערים, היום קיבל הזדמנות שוער אחר. כולם שוערים טובים".

הסגל של בני סכנין יכול להישאר בליגה: "יש פה שחקנים טובים, אנחנו יכולים לשחק יותר טוב. שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה היום אבל הם מספיק טובים כדי להישאר בליגה".


"זו לא הייתה טעות לפתוח עם ענבר". גיורגי דרסיליה (מאור אלקסלסי)

דור מיכה דיבר על השער המרהיב שכבש: "האמת שלא כזה ראיתי את השער, יכול להיות שהרוח קצת עזרה לי. שמח שזה נכנס".

בסיטואציה כזאת, כשאתם מובילים 3:0, כמה קשה לשמור על רצינות: "אני חושב שמי שבאמת מקצוען ויודע מה דורשים ומצפים ממנו זה לא קשה בכלל, כל אחד יודע את העבודה שלו, יודע שאם הוא לא יהיה טוב אז מישהו אחר משחק, חייב כל הזמן להישאר בפוקוס וממוקדים".

יש עוד לאן להשתפר: "מבחינת היכולת תמיד יש לאן להשתפר. אני חושב שבחודש האחרון אנחנו קצת פחות טובים. זה טבעי, אני מקווה שלמאני טיים נגיע בשיא שלנו."


האם הליגה חלשה
: "אין לי מה לומר כי זה דבר שאי אפשר כל כך לשפוט. בתחילת העונה אף אחד לא חשב שעם החומר השחקנים של באר שבע, בית"ר וחיפה הם ישיגו כמות כזאת של נקודות, אז בדיעבד קל להגיד שהליגה חלשה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי