עסקת מכירתו של צ'יבוטה ללודוגורץ קרובה לסגירה

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | אודי ציטיאט

חלוץ בני יהודה צפוי להצטרף לאלופת בולגריה בעונה הבאה בחוזה לארבע שנים. בסכום המכירה, הנאמד בכמיליון יורו, יתחלקו בני יהודה ומכבי תל אביב המחזיקות כל אחת ב-50 אחוז מכרטיסו

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

מאוויס צ'יבוטה, שחקנה של בני יהודה, צפוי לעבור בסיום העונה ללודוגורץ, אלופת בולגריה בשבע השנים האחרונות. עסקת מכירתו של החלוץ לבולגרים קרובה לסגירה בסכום שנאמד בכמיליון יורו. חצי מכרטיסו של צ'יבוטה שייך למכבי תל אביב, כחלק ממה שסוכם בעסקת מכירתו של מאור קנדיל בתחילת העונה, כך שבכל מקרה, תהיה מכבי ת"א זכאית לחצי מסכום המכירה.


עד כה לא אישרו במכבי ת"א רשמית את המכירה ועד שלא תהיה הסכמה של הצהובים היא לא תצא לפועל. יחד עם זאת, בסביבת שני המועדונים, מעריכים שבסופו של דבר העסקה תצא לפועל וצ'יבוטה יזכה סוף סוף להגשים את חלומו ולצאת ולשחק באירופה, אחרי מספר שנים מוצלחות בליגת העל בישראל בחוזה לארבע שנים.


צ'יבוטה, ישראלי ממוצא קונגולזי שקיבל בעונה שעברה אזרחות ישראלית, הפך בשנים האחרונות לאחד השחקנים הבולטים בליגה. העונה הוא כבש כבר שמונה שערים ואין ספק שהוא אחד השחקנים הדומיננטיים ביותר, בהתקפת בני יהודה, בעיקר לאחר עזיבתו של ירדן שועה.



בעונה הבאה צפוי לשחק באלופת בולגריה. צ'יבוטה (אודי ציטיאט)


בתוך כך, נערכים במועדון לקראת המשחק החשוב, נגד הפועל חדרה, ביום ראשון, באצטדיון בנתניה. המאמן יוסי אבוקסיס, יקבל חזרה לסגל את איסמעילה סורו, איציק עזוז ומתן בלטקסה, שסיימו עונשי הרחקה, וצפויים לשוב להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי