גרשון צפוי לפתוח נגד בית"ר ירושלים, שועה יכלל בסגל

רמי גרשון
רמי גרשון | ערן לוף

מכבי חיפה רוצה להשיג ניצחון יוקרתי על ולשמור על המקום השני. הבלם בן ה-30 יעלה ב-11 במקומו של חבשי שספג עונש צהובים, בלבול מתלבט לגבי מרכז השדה. הערכה: 3000 אוהדים ירוקים ילוו את הקבוצה בטדי

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תערוך היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק המרכזי מחר מול ביתר ירושלים (21:00). בקבוצה מבינים את חשיבות המשחק כי הפסד יכניס את בית"ר למאבק על הפלייאוף העליון ואילו ניצחון ירוק עשוי לתת מקדמה משמעותית לקראת סיום העונה הסדירה. "בית"ר ירושלים התחזקה בצורה משמעותית בחלון ההעברות אבל גם אנחנו עשינו דברים יפים וכבר הוכחנו בחודש הקרוב שאנחנו לא חוששים מאף משחק" אמר שחקן בחיפה.


מבחינה מקצועית צפוי המאמן מרקו בלבול לקבל סגל כמעט מלא פרט לבלם איעד חבשי שייעדר בגלל צהובים. בלבול צפוי להמשיך במערך של חמישה שחקני הגנה כאשר רמי גרשון יחליף את חבשי במרכז ההגנה. ההתלבטות הגדולה של המאמן זה במרכז השדה בין ג'ורג' מנדג'ק למקסים פלקושצ'נקו ובין סינטהיו סלליך וקארים פריי. אופציה נוספת היא שניקיטה רוקאביצה יפתח על הספסל ופריי ישחק בחלק ההתקפי.


החלוץ ירדן שועה ערך אתמול אימון מלא וצפוי להיות בסגל למשחק. גם הבלם אליסון דוס סנטוס צפוי לחזור לסגל בשל היעדרותו של חבשי. "יש לנו סגל מאוד רחב והצוות המקצועי יבחר את השחקנים הטובים ביותר" אמרו במועדון. הקבוצה צפויה לקבל עידוד מהאוהדים כאשר ההערכה כי 3000 אוהדים ירוקים יגיעו לבירה בכדי לעודד את השחקנים.




קארים פריי. יערוך בכורה בהרכב? (מאור אלקסלסי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי