תאמבי: "יש לנו קבוצה טובה, רוצים מאוד לנצח את חדרה"

סגס תאמבי, דודו דהאן, כפיר אדרי
סגס תאמבי, דודו דהאן, כפיר אדרי | בני יהודה, רשמי

קשר בני יהודה ששב למרגשים אחרי חצי שנה, התראיין באתר הרשמי של המועדון ודיבר לקראת המשחק נגד העולה החדשה: "מחכה לנו מפגש קשה". וגם התייחס לשיתוף הפעולה המחודש עם אבוקסיס: "יודע בדיוק מה הוא מצפה ממני"

(גודל טקסט)

בני יהודה סיימה היום (שבת) את הכנותיה לקראת משחק החוץ מחר נגד הפועל חדרה (ראשון, 19:00). בקבוצה מייחסים חשיבות גדולה מאוד להתמודדות נגד השכנה מהצמרת, אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ושני הפסדים רצופים, בידיעה שניצחון ישחרר המון לחץ ובעיקר יעזור לקבוצה לשמור על סיכוי גבוה להיכלל בפלייאוף העליון. המאמן יוסי אבוקסיס יחזיר להרכב את איסמעילה סורו, איציק עזוז ומתן בלטקסה, שסיימו לרצות עונשי הרחקה, כאשר דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה ויאקוב סילבסטר, יפתחו בחלק הקדמי.

שחקן נוסף שצפוי לפתוח הוא תאמבי סגס שמתחיל דרך חדשה בבני יהודה. השחקן, שעבר עונה לא קלה עד כה, משתלב בימים אלו בקבוצה ומאושר גם מהחזרה לכדורגל תחת יוסי אבוקסיס, שכבר אימן אותו בבני סכנין. ודיבר לקראת המשחק הקרוב נגד חדרה.

"אחרי חצי שנה שאתה יושב בחוץ ולא משחקן כדורגל, זה כיף מאוד לחזור ועוד למאמן שמכיר אותי. אני כל כולי בבני יהודה", כך פתח סגס תאמבי וסיפר על היחסים עם יוסי אבוקסיס: "יש לנו מערכת יחסים טובה, אנחנו מכירים טוב ואני יודע בדיוק מה הוא מצפה ממני. התפקיד שלי הוא להחזיר על המגרש".


אחרי שנה וחצי תאמבי חזר לשתף פעולה עם יוסי אבוקסיס (ערן לוף)

כמה לחץ השתחרר אחרי הניצחון בעפולה: "זה היה משחק קשה, ממש לא היה לנו קל. ניצחנו את המשחק הראשון, אבל יש עוד את משחק הגומלין ואנחנו צריכים להיות מרוכזים עד הסוף בשביל להבטיח את העלייה לחצי הגמר".

החשיבות של המשחק נגד חדרה: "באמת שאנחנו לא מסתכלים כרגע על המיקום – פלייאוף עליון או פלייאוף תחתון. זה לא יהיה נכון מבחינתנו להתעסק בזה. כרגע אנחנו מסתכלים רק על המשחק מול חדרה. מדובר במפגש מול קבוצה טובה מאוד וזה משחק מאוד קשה, אבל אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה".

השתלבותם של השחקנים החדשים בקבוצה: "הסגל הרבה יותר גדול, יש פה הרבה יותר שחקנים טובים ויש תחרות חיובית. אנחנו קבוצה טובה ומתחברים אחד לשני".


הרכב משוער:
אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי