שרון מימר: "איבוד שליטה טוטאלי. לא קרה לי אף פעם"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

אכזבה כבדה בצד האדום, שהפסידו בליגה לראשונה מאז נובמבר 2018. מימר: "גל אראל לא שותף? הכל מקצועי". משה אוחיון: "היינו צריכים להבקיע 2 או 3 שערים. מקווה שנישאר בליגה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
הפועל חיפה הפסידה למ.ס אשדוד הערב (שבת) בסמי עופר לאחר 11 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד. רק ביום ראשון האחרון הפועל חיפה הרשימה את כולם כשהוציאה תיקו מהאלופה הנכנסת מכבי תל אביב, אך הערב מחזיקת הגביע הציגה יכולת חלשה נגד האחרונה בטבלה לאורך כל חלקי המשחק. בעקבות ההפסד, הפועל חיפה עלולה לצאת מהפלייאוף העליון כבר הערב, ותחזיק אצבעות להפועל רעננה והפועל תל אביב, שיפגשו את מכבי נתניה והפועל באר שבע.


מאמן הפועל חיפה, שרון מימר אחר לאחר המשחק: "אשדוד באו ושיחקו טוב, הרבה יותר טוב מאיתנו. הרבה יותר שקטים ומחויבים, לא היה לי הפסד כזה באף קבוצה. איבוד שליטה טוטאלי. לא איבדנו את המשחק בגלל יכולות אלא בגלל ריכוז. זה לא משהו שקרה לנו אף פעם, חבל שזה קורה כי אנחנו במאני טיים. קיבלנו סטירה מצלצלת. נעשה התאמות להמשך".


על הוצאת גל אראל מהרוטציה אמר: "מי שמכיר אותי יודע שאני רק מקצועי, היה לנו שבוע אימונים טוב, אלה שנכנסו הרגשתי שהם התאמנו הכי טוב והם הכי חדים, זה לא אומר משהו על גל או על גילי. הם חלק מהרוטציה, לא הפסדנו בגלל זה. הפסדנו כי לא באנו למשחק כמו שהיינו אמורים לבוא".




משה אוחיון "מקווה שנישאר בליגה". (צילום: מאור אלקסלסי)


מהצד הנגדי, הניצחון הערב היה ניצחון החוץ הראשון של אשדוד העונה, והיא עקפה לפחות לבינתיים את בני סכנין שירדה למקום האחרון בטבלה, המאמן המנצח, משה אוחיון היה נראה מאוד מרוצה לאחר המשחק בו רשם את ניצחון הבכורה שלו כמאמן בליגת העל.


האם זה היה המשחק הטוב ביותר של אשדוד העונה? "ללא ספק, אני חושב שכן. שיחקנו טוב מההתחלה, פתחנו טוב, גם במחצית השנייה עלינו טוב מאוד ויכולנו להבקיע שניים או שלושה שערים. שחקנים נתנו הכל, המון לחימה. אני מאוד שמח".


החמצתם היום בלי הפסקה, מה קרה? "החמצנו היום, היה חסר לנו קור רוח מול שטקוס, גם מצד דין דוד וגם מצד דן ביטון, אבל גם 1:0 זה מתוק, צריך המשכיות".


האם חשבתם שיש לכם סיכוי לנצח את הפועל חיפה?
 "אף אחד לא נתן לנו סיכוי לפני המשחק, אני והשחקנים האמנו, ידענו שהפועל חיפה קבוצה יותר טובה אבל אנחנו מסוגלים לנצח, רצינו לשחק במתפרצות, עשינו את זה בצורה די טובה. ואני שמח מהניצחון הראשון שלי".


אשדוד תישאר בליגה? "בעזרת השם. אני מקווה".


שחקני אשדוד חוגגים בסיום (צילום: מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי