גיא לוזון: "אם לא אבי לא הייתי חוזר למכבי פתח תקווה"

גיא לוזון
גיא לוזון | אריאל שלום

מכבי פתח תקווה המשיכה לברוח מהתחתית. צחי גיגי: "אין ספק שגיא שינה דברים. רואים תוצאות". תומר קשטן: "מכבי פתח תקווה לא הגיעה למצבים. היה משחק חד צדדי"

(גודל טקסט)

על קצב צבירת הנקודות של מכבי פתח תקווה תחתיו – "אני לא אוהב ולא צריך לתת לעצמי ציונים, צבירת נקודות טובה. הראינו פה הרבה מאוד אופי במיוחד אחרי ששמענו את התוצאה של אשדוד. אנחנו עם הפנים למשחק הבא".

אפשר להגיד שברחתם מהפלייאוף התחתון? אני לא יודע מה שאר התוצאות, אבל מבחינתי הניצחון במשחק הבא הוא חובה.

מאז שהגעת רשמתם ניצחונות חוץ גדולים – "בתקופה שאני כאן יצאו לנו שני משחקי חוץ קשים וקריטיים מבחינת נקודות, שמח מאוד שניצחנו את המשחקים האלה, אבל כל הקרדיט מגיע לשחקנים שנתנו את הכל מהדקה הראשונה. קריית שמונה הגיעו עם הרבה ביטחון ושיחקו טוב, זה ניכר שהם לא הפסידו כבר תקופה אבל אני שמח שעשינו את זה".

אתה חושב שאם הייתה מתחיל את העונה בפתח תקווה הייתם בפלייאוף העליון? אי אפשר לדעת מה היה קורה אם. אני בכל מקרה לא רציתי לחזור לפתח תקווה העונה ואם לא אבי למכבי פתח תקווה אני גם לא חוזר.


צחי גיגי, המצטיין של המשחק (צילום: עדי אבישי)


צחי גיגי, השחקן המצטיין של המשחק אמר:
"באמת היה לי משחק טוב, כל הקבוצה נתנה 100%, עשינו הכנה טובה והקבוצה עזרה לי. זה לא אני לבד. אני שמח שאני עוזר לקבוצה, זה ניצחון מאוד חשוב, אנחנו רוצים וצריכים לברוח מהתחתית".

חזרת להרכב אחרי תקופה, איך מרגיש? "פתחתי את העונה בצורה טובה, הייתה לי פציעה קטנה בגב, אחר כך קרו דברים שלא בשליטתי. אני לא כועס או מסתכל לאחור, אני מסתכל על מה שיהיה, שמח שניצחנו, שמח שהצגנו יכולת טובה ואני מקווה שזה ימשיך כך".

מרגישים את השינוי של גיא לוזון? "אין ספק שגיא שינה דברים שאני יכול לספר לך עד מחר סיפורים, הוא באמת מטריף אותנו מאימון לאימון, נותן שקט למי שצריך ודואג שתהיה תחרות. ואני חושב שרואים תוצאות"


תומר קשטן זעם על השיפוט. (צילום: ערן לוף)

בצד המפסיד, תומר קשטן היה נראה כועס מאוד במהלך המשחק ואחריו, בעיקר על השיפוט והשריקה השנויה מאוד במחלוקת שהעניקה כדור עונשין למכבי פתח תקווה. איך התחושות אחרי ההפסד? "מאכזב במיוחד שההפסד מגיע במשחק שהיה חד צדדי. אני לא אוהב להפסיד, אבל אני מלא מחמאות לבחורים אחרי ההפסד הזה".

דעתך על השיפוט? "לא מתפקידי לדבר על השופט".

האם קטנו הסיכויים שלכם להגיע לפלייאוף העליון? "כשלא מנצחים בבית ולא מצמצים את הפער מהקבוצות שמעלינו, וחולף עוד משחק אז תיאורטית יורדים הסיכויים אבל עדיין קיימים הסיכויים ונעשה הכל כדי לעשות את זה. בוודאי שזה אפשרי, מתמטית זה אפשרי ונעשה במשחקים הבאים כדי להגיע לשם".

3 משחקים ללא ניצחון, ספגתם 2 שערים הערב. מודאג? היום היו ליריבה ששתי בעיטות למסגרת, אחת בעיטה טובה מחוץ לרחבה, פנדל שאני לא יודע אם היה או לא היה. מכבי פתח תקווה לא ייצרה מצבים, אני חושב השחקן המצטיין במשחק הוא צחי גיגי וזה אומר הכל. כל מי שנמצא בסגל יכול להיות בהרכב הפותח בשבוע הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי