בפ"ת מרוצים: "רוצים להבטיח הישארות לפני הפלייאוף"

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | אריאל שלום

ניצחון שני ללוזון בשלושה משחקים: "צריך לבוא ולראות את האימונים". שחקנים: "אף אחד לא חושב על הפלייאוף העליון, רק רוצים להישאר". מחמאות לגיגי ולקופר, שיש ספג צהוב תשיעי וייעדר מול מכבי ת"א בעוד שבועיים

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה במכבי פתח תקווה לאחרהניצחון אמש (שבת) 0:2 בקריית שמונה, שהיה השני של גיא לוזון בשלושה משחקים, כאשר המאמן ניצח בשני משחקי חוץ חשובים וברח לפער של של שבע נקודות מהקו האדום. "כרגע אנחנו לא מגדירים מטרות על מקום כזה או אחר", אמר גורם בכיר במועדון. "המטרה הראשית היא להבטיח כמעט סופית את ההישארות עד תחילת משחקי הפלייאוף".

"זה נכון שמבחינה תיאורטית יש לנו סיכוי לפלייאוף העליון (פער של חמש מהמקום השישי שיש שתים עשרה נקודות בקופות), אבל יש בדרך את מכבי תל אביב וגם צריך להגיד את האמת – אנחנו לא ראויים לשם במצבנו. אף אחד לא חושב על זה כמעט, המטרה הראשית היא להישאר בליגה ולסיים את העונה הזאת כבר", אמרו שחקנים.

כאמור, מאז הגיע גיא לוזון לקבוצה, רשמה הקבוצה כבר שני ניצחונות בשלושה משחקים. "צריך לבוא ולראות את שפת הגוף של גיא באימונים, את הצעקות, את הטירוף. בכל אימון יש הרגשה שאנחנו באים לעבוד ושיש אימונים טובים" פרגנו שחקנים לשינוי שהביא המאמן, שרושם שבע נקודות מתשע אפשריות בשלושה משחקי ליגה. "גיא מאמין בלעבוד ולא בלדבר, ועובדה שגם אתמול הוא לא אמר אפילו מילה אחרי המשחק".


לוזון. ניצחון שני בשלושה משחקים (דני מרון)

מי שזכה למחמאות היה השוער צחי גיגי שהציל את קבוצתו מספר פעמים במחצית השנייה והקשר הפנמי ארמנדו קופר, שכבש את השער הראשון: "זה לא רק הגול. רואים שמדובר בשחקן טוב, גם באחד על אחד וגם בהצטרפות שלו להתקפה", אמרו בקבוצה.

המגן השמאלי גל שיש, ספג אמש את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו העונה, שיגרום להיעדרותו ממשחק הליגה בעוד כשבועיים מול מכבי תל אביב. הקבוצה תערוך אחר הצהריים אימון שחרור קל, שאחריו יזכו השחקנים ליומיים של מנוחה לפני שיחזרו לאימונים ביום רביעי, לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי