אוחיון: "מאבק ההישרדות לא נגמר, ביכולת הזאת נישאר בליגה"

משה אוחיון
משה אוחיון | מאור אלקסלסי

מאמן מ.ס. אשדוד אופטימי לאחר הניצחון 0:1 על הפועל חיפה: "כל שחקן נתן את הלב והנשמה, מאמינים בעצמנו ב-100%". מחמאות לגל צרויה ורועי גורדנה, גם משפתי זכה לשבחים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי עשרה משחקים, מ.ס. אשדוד סוף סוף חזרה לנצח אתמול (שבת) עם 0:1 על הפועל חיפה באצטדין סמי עופר, ועכשיו מתעוררות תקוות חדשות שאפשר עדיין להימנע מירידה לליגה הלאומית. כבר בדרך חזרה לעיר הנמל שמעו השחקנים באוטובוס על הניצחון של מכבי פתח תקווה בקריית שמונה, וכשהגיעו לביתם התברר להם שגם הפועל תל אביב ניצחה את האלופה והפער מהקו האדום נותר על חמש ושש נקודות.

שחקן בקבוצה אמר: "הניצחון על הפועל חיפה היה חשוב מבחינת הביטחון והאמונה, ועכשיו אנחנו רואים שאפשר להשאיר את המאבק פתוח. עד סיום העונה הרגילה נותרו עוד ארבעה משחקים והכוונה היא לסגור את הפער ולסחוב עוד קבוצות בפער נמוך יותר לפליאוף התחתון. כל שחקן מאמין שבסופו של יום לא נרד ללאומית". במועדון סיפרו כי היה ברור להם ששחקני הפועל חיפה עדיין חוגגים את התיקו והכמעט ניצחון על מכבי תל אביב, וכל שחקן ינסה לעלות קדימה כדי להבקיע ולנצח והעורף יהיה חשוף להתקפות מעבר.

ההרכב שפתח אתמול נגד הפועל חיפה הפתיע רבים, שכן באימון המסכם תרגל המאמן משה אוחיון הרכב אחר לחלוטין בו היה אמור לשחק איסו לינגאנה כבלם. בקבוצה טענו כי הספונסר הראשי ג'קי בן זקן לא התערב למאמן בקביעת ההרכב הפותח, ואת השינויים הנוספים כמו הוצאתם מההרכב של אביב סולומון, סייבו קוייטה ויובל שפונגין קבע המאמן והצוות המקצועי שלו.

משה אוחיון.
משה אוחיון. "צריכים המשכיות, הניצחון היה יכול להיות גדול יותר" (מאור אלקסלסי)

אוחיון אמר: "אנחנו מאמינים בעצמנו ב-100% וגם שיחקנו כדורגל טוב. מאבק ההישרדות לא נגמר, ואם נמשיך ביכולת הזאת אשדוד תהיה עם סיכוי גדול להישאר בליגה. כל שחקן על המגרש נתן את הלב והנשמה, והעיקר זה שלוש הנקודות החשובות. הפועל חיפה כמעט ניצחה את מכבי תל אביב ואנחנו הגענו למספר מצבים מול השוער שלהם, והתוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר".

על השחקנים החדשים, ובעיקר גל צרויה ורועי גורדנה, אמר המאמן: "צרויה גורדנה ומי שהגיע הם שחקנים טובים. גורדנה הגיע עם ניסיון גדול בליגת העל והגול של צרויה היה חשוב ביותר. צריכים המשכיות, והיו מצבים של אחד על אחד של דין דוד ודן ביטון שהיו יכולים להפוך את הניצחון לגדול יותר".

לשבחים זכה השוער רועי משפתי, שהחליף את יואב ג'ראפי החולה. במחזור הקרוב תגיע לאטדיון הי"א באשדוד בני סכנין לקרב תחתית לוהט בין שתי הקבוצות מתחת לקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי