ברעננה מאשימים: "הפסדנו בגלל פנדל שלא היה, קל לשרוק נגדנו"

אור דסה ושחקני רעננה
אור דסה ושחקני רעננה | אריאל שלום

במועדון טוענים: "בליגת העלת צריך שיפוט הוגן". על מוסיקת הניצחון בחדר ההלבשה הסמוך: "נתניה רקדו על ההפסד שלנו כדי שיכאב לנו יותר". קורצקי: "לא מגיע לקבוצה שלי שכל משחק נסבול ככה"

(גודל טקסט)

בהפועל רעננה האמינו לפני המשחק נגד מכבי נתניה אתמול (שבת) כי משימת הניצחון הראשון במשחק חוץ העונה אפשרית. זה נגמר עם עוד הפסד צורם, הפעם 1:0, ואכזבה גדולה מצד הקבוצה שלא מצליחה לברוח מהתחתית.

ברעננה לא אהבו את ההתנהגות של אנשי מכבי נתניה: "כנראה שסובבו למישהו מהם את הראש ולא היה נעים לשמוע את מוסיקת הניצחון הרועשת צמוד לחדר ההלבשה שלנו, כאילו זכו בגביע המדינה. הם רקדו על ההפסד שלנו רק כדי שיכאב לנו חזק יותר. שום קבוצה עם כבוד לא הייתה נוהגת כך, זה היה מתוכנן".

במועדון גם טענו קשות כנגד השיפוט של אוהד אסולין, שקבע פנדל שלא היה בנוסף לקיפוח שיפוט מתמשך נגד הפועל רעננה לאורך המשחקים האחרונים. שחקן בקבוצה אמר: "הפסדנו בגלל פנדל שלא היה. כדור שנבעט פגע בחזה של בן והבה ונהדף. בליגת העל צריך שיפוט הוגן, ונגדנו קל לשרוק".

המאמן מנחם קורצקי: "המשחק לא הוכרע על ידי שחקני נתניה, לא מגיע לקבוצה שלי שכל משחק נסבול מטעויות שיפוט. הפנדל לא הגיע להם בוודאות".

בקבוצה כבר נערכים למשחק הביתי באצטדיון רמת גן נגד הפועל תל אביב, ולכולם ברור שאסור להתדרדר לרצף הפסדים על מנת לא לשוב למאבקי ההישרדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי