קלינגר: "הגיע לנו פנדל". בבית"ר חוששים מקרע לקונטה

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

המגן ששב לאחרונה מפציעה ממושכת, נפגע בדקה החמישית נגד מכבי חיפה והוחלף כשדמעות זולגות מעיניו: "שמעתי את הרעש הזה מהתאומים". המאמן אחרי ה-1:1 בטדי: "זה מאכזב, אבל אנחנו לא מרימים ידיים". צפו

(גודל טקסט)

מסתמנת מכה קשה לבית"ר ירושלים. אנטואן קונטה, ששב לפני כשלושה שבועות מפציעה ארוכה, נפגע הערב (ראשון) כבר בדקה החמישית ב-1:1 בטדי נגד מכבי חיפה והוחלף על ידי שמואל שיימן כשדמעות זולגות מעיניו. "שמעתי את הרעש הזה מהתאומים", אמר המגן לסובבים אותו בחדר ההלבשה כשהוא נאנק מכאבים.


המגן הימני של ניר קלינגר נפצע בשריר התאומים והחשש הראשוני הוא מקרע בשריר. מחר (שני) קונטה יעבור צילום על מנת לאבחן את חומרת הפגיעה ובבית"ר ירושלים מחזיקים אצבעות שלא מדובר בפציעה חמורה.


אנתוני וארן העלה את הירושלמים ל-0:1 יקר (45), אך רז מאיר (47) השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וקבע את תוצאת המשחק. הקבוצה מהבירה ניסתה להכריע, אבל לא הצליחה לנצל את הרחקתו של ג'ורג' מנדז'ק (39) ופספסה הזדמנות גדולה להיצמד לחבורה שנאבקת על המקום בפלייאוף העליון.



ניר קלינגר (דני מרון)


קלינגר המאוכזב סיכם: "בוודאי שזה פספוס וזה מאכזב מאוד, אבל אני חושב שניסינו לעשות הכל ולא היינו מדויקים מספיק במחצית השנייה כשהיינו בשליטה מוחלטת. הלכנו יותר מידי ימינה, פחות שמאלה ולא היה איזון, מה שעזר למכבי חיפה להגן. הגענו למקומות שרצינו להגיע, אני חושב שגם הגיע לנו פנדל של מאה אחוז וזה מאכזב מאוד. אנחנו לא מרימים ידיים וממשיכים הלאה".


היכולת: "להיראות יותר טוב? זה לא העניין. ברגע שהורחק לחיפה שחקן, היא ויתרה על המשחק המסודר ועברה לשחק סגור. יש להם שחקנים שיודעים לעשות את העבודה, הם צופפו וסגרו ואנחנו היינו צריכים ללכת דרך האגפים. השער בדקה האחרונה הוריד את השחקנים, אמרתי להם לשכוח מזה, אבל אני חושב שהחילופים הכפויים שלנו העיבו על היכולת בהתקפה. מאכזב, אבל יש עוד ארבעה משחקים ולא נפסיק להיאבק לרגע. היו לנו שבעה משחקים, שניים ניצחנו, את השלישי לא ניצחנו למרות שהיינו צריכים לנצח ועכשיו נצטרך לנצח בטרנר. אנחנו ניאבק עד הרגע האחרון".



חוסר מזל. קונטה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי