בלבול: "מה יש לי להגיד למנדז'ק? חבל שהורחק"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | דני מרון

מאמן מכבי חיפה נשאל על הרחקת הקשר ב-1:1 נגד בית"ר ירושלים: "לא דיברתי איתו אחרי המשחק. אני תמיד שואף לנצח, אבל זו נקודה יקרה עם איך שהמשחק התפתח". בסיום שוחח ארוכות עם אלי טביב

(גודל טקסט)

השבועות הראשונים של מרקו בלבול במכבי חיפה היו מושלמים. הקבוצה ניצחה ארבעה משחקים ברציפות בליגה, גם בגביע הביסה את הפועל מרמורק ומפנטזיות על העפלה לפלייאוף העליון היא טיפסה עד למקום השני. הערב (ראשון), אחרי שניצחה 2:3 את הפועל ת"א בשבוע שעבר ועצרה של שלושה משחקים ללא ניצחון בעקבות שתי תוצאות תיקו בליגה והפסד בגביע לסכנין, היא הסתבכה במחצית הראשונה וסיימה רק ב-1:1 בטדי מול בית"ר ירושלים.

ג'ורג' מנדז'ק ספג כרטיס צהוב שני וראה אדום בשלהי המחצית הראשונה, המארחת הענישה על כך במהרה משער של וארן בדקה ה-45, והירוקים הצליחו להשוות בהתקפה אחר כך משער של רז מאיר, שבתוספת הזמן של המחצית הראשונה קבע את תוצאת המשחק שהובילה לשוויון נקודות במקום השני בין בני יהודה לירוקים.

מרקו בלבול סיכם אחרי המשחק: "ראיתם שהגענו במטרה אחת והיא לנצח את המשחק, שלטנו והגענו לבעיטות טובות וגם לכדור רוחב שהיה חצי-חצי כזה, אבל זה עד ההרחקה. אחר כך המשחק השתנה ובית"ר הייתה יותר דומיננטית ושלטה. בחצי השני הם כמעט שלא הגיעו למצבים ומגיע לשחקנים שלי שאפו ענק על הקרבה, לחימה ואופי. חבל על ההרחקה, כי המשחק היה יכול להיות הרבה יתור טוב".


מנדז'ק. "היה יכול להיות הרבה יותר טוב" (דני מרון)

אם דיבר עם מנדז'ק: "לא, מה יש לי להגיד לו?".

אם הקבוצה עברה מבחן בגרות: "השחקנים באמת גילו אופי גדול, כי לא פשוט לשחק בטדי נגד בית"ר גם ב-11 שחקנים, אז קל וחומר בעשרה. ניסינו לנצח את המשחק כי אני תמיד שואף לכל הנקודות, אבל איך שהמשחק התפתח זו נקודה יקרה".

לאחר המשחק שוחח מאמן בלבול ארוכות עם אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים בעבר. 


מרקו בלבול ואלי טביב משוחחים אחרי המשחק (ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי