קוויאר ייעדר בין שבועיים לשלושה, חזיזה: "השתחרר לחץ"

שחקני בני יהודה
שחקני בני יהודה | אודי ציטיאט

בבני יהודה שחררו אנחת רווחה אחרי ה-0:4 הגדול על חדרה. הבלם אובחן עם מתיחה בשריר הירך האחורי. שביעות רצון משיתוף הפעולה בין צ'יבוטה לסילבסטר: "ידענו למה נלחמנו להביא אותו"

(גודל טקסט)

אנשי בני יהודה שחררו אנחת רווחה גדולה בסיום הניצחון המרשים 0:4 על הפועל חדרה, בזכותו הכתומים קטעו רצף של שני הפסדים רצופים, ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון והצליחו להחזיר את החיוך אחרי חודש לא קל. כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום הליגה הסדירה, עם 12 נקודות בקופה, בני יהודה פתחה פער של חמש נקודות מהמקום השביעי וכעת אפשר בפה מלא שהיא על סף הבטחת המקום בשישייה הראשונים.

"זה ניצחון שמשחרר כאן המון לחץ", אמר גורם בקבוצה. "ידענו לבוא מרוכזים, אחרי חודש לא קל ובהחלט מגיע קרדיט לשחקנים על תצוגה התקפית והגנתית טובה מאוד. עכשיו נצטרך לסיים את העבודה במחזורים שנשארו לנו", הוסיף. בקבוצה ציינו את שיתוף הפעולה המצוין בין מאוויס צ'יבוטה, שכבש צמד ועלה לראש טבלת מלך השערים עם 10 כיבושים לבין יאקוב סילבסטר, חלוץ הרכש שסיים אתמול עם שער ובישול ונראה מחובר מאוד לקבוצה תוך זמן קצר מאז עבר מבית"ר ירושלים. "ידענו למה נלחמנו על סילבסטר, מדובר בחלוץ מצוין שעוד יתרום לנו הרבה מאוד העונה", אמרו בקבוצה.

מי שהדאיג מעט את אנשי הקבוצה הוא הבלם הוותיק קרלוס קוויאר, שנפגע בתחילת המשחק בשריר הירך האחורי ואף הוחלף במחצית הראשונה, על ידי הבלם עמית ביטון. המועדון הודיע שלאחר בדיקות שעבר, התגלה שהבלם הספרדי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר בין שבועיים לשלושה.


צ'יבוטה וסילבסטר. הופעה מוצלחת במשחקם הראשון יחד בליגה (אודי ציטיאט)

"באנו למשחק סופר קשה וידענו שאם אנחנו מנצחים אותו, אנחנו עושים עוד צעד לכיוון הפלייאוף העליון", אמר הקשר דולב חזיזה בסיום. "אם היו שואלים אותי לפני, הייתי קונה גם 0:1. בטח שלא חלמנו להביס ככה. כיף שזו התוצאה, כי שחקנים שלא היו בכושר בתקופה האחרונה חוזרים לעצמם ומראים יכולת וזה יהיה חשוב גם למשחקים הבאים. חזרנו למקום השני ואנחנו מאוד שמחים, מתכוננים כבר לשבוע הבא למשחק נגד הפועל חיפה, שתגיע אולי במומנטום לא הכי טוב, אחרי ההפסד נגד אשדוד, אבל אנחנו יודעים מי זו הפועל חיפה, ונתכונן למשחק הזה ממש טוב".


הניצחונות נגד עפולה וחדרה שחררו לחץ?
 "בהחלט השתחרר לחץ, כי אחרי הכל, היה לנו חודש לא טוב. אנחנו הרי לא קבוצה שתנצח כל השנה, ואני מקווה שנעבור טוב את המשחקים החשובים שנשארו ונסיים בפלייאוף העליון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי