מימר: "לא נעשה דרמות אחרי הפסד כמו שלא עשינו אחרי ניצחון"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה שוחח עם שחקניו וביקש מהם לא להילחץ מההפסד לאשדוד: "המצב שלנו בטבלה טוב כי אנחנו תלויים בעצמנו". במועדון מקווים שסיוסטדט יחזור נגד בני יהודה

(גודל טקסט)
אווירה לא נעימה שררה בקרב שחקני הפועל חיפה בעקבות ההפסד למ.ס. אשדוד, שיכול להשפיע על מצב הקבוצה בפלייאוף העליון. לאחר ההפסד ספגו השחקנים לביקורת קשה, בעיקר על התנהלות במשחק עצמו, כאשר חלק גדול מהם לא נשמע להוראות הטקטיות של הצוות המקצועי.


בניגוד לשבועות האחרונים בהם בחר שרון מימר לתת יום חופש לשחקנים למחרת המשחק, אתמול קבע המאמן אימון לקבוצה והיום זכו השחקנים ליום חופשי. מימא ניסה להרגיע את השחקנים ואף אמר להם: "לא נעשה דרמות אחרי הפסד, כמו שלא עשינו אחרי ניצחון. לא צריך להילחץ ולשבור כלים. המצב שלנו בטבלה טוב כי אנחנו תלויים בעצמנו".


כזכור, גם הבעלים יואב כץ שוחח עם חלק מהשחקנים מיד לאחר ההפסד וביקש מהם לחשוב על המשחק בשבת הקרובה מול בני יהודה. "אם נשיג תוצאה טובה מהמשחק הקרוב, ההפסד לאשדוד יישכח", אמרו בחיפה.


בנוסף, במועדון הודו כי אחת הסיבות להפסד הייתה חסרונו של הקשר השבדי רסמוס סיוסטדט, שסבל בשבועיים האחרונים ממחלה ולא היה בסגל, אך חזר להתאמן ובחיפה מקווים כי יחזור לכשירות מלאה כבר למשחק הקרוב.




סיוסטדט. בהפועל חיפה מחכים שיחזור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי