מאוויס צ'יבוטה נחת בבולגריה במטרה לחתום בלודוגורץ

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | אודי ציטיאט

חלוץ בני יהודה, שסיכם את תנאיו בשורות האלופה המקומית, הגיע לצורך התרשמות והשלמת מעברו בתום העונה. הכתומים צפויים לקבל עבורו כמיליון יורו, שיתחלקו עם מכבי תל אביב ממנה נרכש בקיץ

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

מלך שערי ליגת העל, חלוץ בני יהודה מאוויס צ'יבוטה, צפוי להשלים רשמית את מעברו לאלופת בולגריה לודוגורץ ב-48 השעות הקרובות, אם הכל יעבור כשורה, כך נודע הבוקר (שני) לאחר שהגיע להתרשמות במועדון.

צ'יבוטה, שאתמול ב-0:4 על הפועל חדרה העלה את מאזנו לעשרה שערי ליגה העונה, סיכם את תנאיו כבר בשבוע שעבר, אבל היום נחת בבולגריה בליווי סוכניו אבי ציוני דודו דהאן במטרה להשלים את המעבר שייצא לפועל רק בסוף העונה, על אף שחלון ההעברות בבולגריה פתוח בימים אלה וינעל רק בתום חודש פברואר. הכתומים, שרכשו 50 אחוז מכרטיסו בקיץ האחרון ממכבי תל אביב כחלק מעסקת קנדיל, ימכרו אותו עבור כמיליון יורו, סכום שיתחלק בינם לבין הצהובים.

אלופת בולגריה בשבע השנים האחרונות, שעד העונה הצליחה להגיע שנתיים ברציפות לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, מובילה את הליגה הבולגרית גם עתה כשבמאזנה 51 נקודות לעומת 45 של סגניתה הנוכחית צסק"א סופיה לאחר 20 מחזורים. בעוד ארבעה ימים תשוב הליגה לאחר פגרת חורף ארוכה שנמשכה חודשיים. לאחרונה גם הוזכר אלי דסה ממכבי תל אביב כמועמד להצטרף לבולגרים, דווח אז שהוצע לו שכר המוערך בכ-700 אלף יורו לעונה.




צ'יבוטה היום בשדה התעופה בבולגריה, כפי שתיעד דהאן (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי