קורנפיין: "זה כישלון של בית"ר שהיא מחוץ לפלייאוף כרגע"

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

השוער והמנכ"ל לשעבר איציק קורנפיין בראיון ל-103FM: "לוזון פוטר כי היעד היה פלייאוף עליון. לדעתי גם קלינגר עשוי ללכת אם הם לא יעפילו". על חוגג: "לא יוכל להמשיך כך עוד הרבה זמן. הייתי מייעץ לו להירגע"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עדיין חולמת על פלייאוף עליון, אבל גילתה אתמול (ראשון) שהמשימה קשה משחשבה כשסיימה רק בתיקו 1:1 עם מכבי חיפה בטדי. אחד האנשים המזוהים ביותר עם הקבוצה, שוער העבר איציק קורנפיין, התראיין בתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על התחושות: "לא נהניתי מהמשחק, היו הרבה ציפיות וזה היה משחק מאוד משמעותי עבור בית"ר. היינו גם ביתרון מספרי. רציתי שינצחו, בסוף זה לא קרה".

"מכבי חיפה נמצאת בתקופה טובה", הוסיף קורנפיין, ששימש בעבר גם כמנכ"ל הקבוצה מהבירה וכיום מנהל את אגף הספורט בעיריית ירושלים, "בדקות הראשונות הם היו יותר טובים מבית"ר. אבל עם הדחיפה מהקהל ועם החשיבות שיש למשחק עבור בית"ר, היא היתה צריכה לנצח. בית"ר איבדה שני שחקנים חשובים, קונטה בתחילת המשחק ואחר כך את וארן, ובסגל אין חלוצים שיודעים לעשות את העבודה. יש קשרים התקפיים מצוינים אבל חוץ מוודוץ, שנכנס כמחליף, אין חלוצים".

על חלוץ הרכש וודוץ: "בית"ר זה מועדון עם לחץ, כולם יודעים את זה. יש הרבה לחץ כל הזמן על כל שחקן שמגיע לכאן להוכיח את עצמו. אני לא חושב שוודוץ מחליש את הקבוצה, גם מבחינת הרזומה וגם מבחינת הדברים מחוץ לכדורגל זה לא חיבור קלאסי, אבל אני אופטימי לגביו".

שחקני בית
שחקני בית"ר. "אין מספיק חלוצים בסגל" (דני מרון)

חלום הפלייאוף: "זה כישלון של כל הקבוצה שאנחנו כרגע מחוץ לפלייאוף העליון. כן, גם של קלינגר. גם הוא מכוון לשם. גיא לוזון פוטר בגלל שהיעדים של פלייאוף עליון היו תמיד רשומים על הלוח. גם כשניר קלינגר הגיע זאת היתה המטרה".

קורנפיין העביר ביקורת קלה על מדיניות הרכש של הבעלים משה חוגג כשאמר: "לצערי, זרימת המזומנים בבית"ר ירושלים לא תוכל להימשך ככה לעוד הרבה זמן. אני גם חושב שזה לא מובטח. חוגג אמר שבינואר הוא יעשה שינוי, ישחרר שחקנים ויביא חדשים רק בכסף הקיים. הוא לא עמד בזה. פלומיין הוא שחקן נהדר, האחרים בקושי שיחקו או עוד לא שיחקו בכלל אז אי אפשר לדעת. אם אני הייתי מייעץ לחוגג, הייתי אומר לו להרגיע קצת. אני לא חושב שאם היינו בטוח בפלייאוף התחתון חוגג היה מביא שחקנים".

"האם קלינגר יילך בסוף העונה אם הוא לא יביא פלייאוף עליון? הייתי אומר 50/50", סיכם קורנפיין, "חוגג בטוח יישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי