ניסו אביטן: "לא נותנים לתוצאה כזו או אחרת להשפיע עלינו"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

לאחר התבוסה 4:0 לבני יהודה, מאמן הפועל חדרה אמר בראיון ל-103FM: "לא הגענו שאננים למשחק, זה היה יום לא טוב של כולנו והאחריות היא קודם כל עליי". על אוחיון: "הוא צריך לדעת להתמודד עם זה ולהמשיך קדימה"

(גודל טקסט)

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן התראיין בתוכנית הספורט של רדיו 103FM לאחר התבוסה אמש (ראשון) 4:0 בבית לבני יהודה, שהייתה כנראה ההופעה החלשה ביותר של העולה החדשה מאז עלייתה לליגת העל: "ספגנו שערים קלים, אני חושב שהיה לכולנו יום לא טוב כקבוצה. מבחינתי כמאמן היה לי קושי משום שכל החילופים נכפו עליי בגלל פציעות. עברנו שבוע עמוס עם שלושה משחקים בשמונה ימים, ואין לנו סגל מספיק רחב לרוטציות".

על השוער חביב אוחיון שהיה אשם בחלק מהשערים: "כולנו בני אדם, וכמו לכולם יש ימים טובים יותר וגם כאלו שפחות. אתמול אוחיון חווה יום פחות טוב, הוא צריך לדעת להתמודד עם זה ולהמשיך קדימה.

היכולת במשחק והמטרות של הפועל חדרה: "אני כבר הצהרתי שאנחנו רוצים פלייאוף עליון. לא הגענו אתמול למשחק שאננים, זה פשוט היה יום לא טוב שלנו. אני אחראי על היכולת של השחקנים ולכן האחריות נופלת קודם כל עליי".


חביב אוחיון. "הוא צריך לדעת להתמודד עם זה ולהמשיך קדימה" (דני מרון)

אוסטין אג'ידה הפצוע: "קשה לנו עדיין להעריך בדיוק מתי אוסטין יחזור מהפציעה, השבוע נערוך אימונים מלאים ויש סיכוי שהוא יחזור כבר למשחק הקרוב נגד מכבי חיפה.

האווירה בקבוצה לאחר התבוסה: "אנחנו לא נותנים לתוצאה כזו או אחרת להשפיע עלינו. ברור שאנחנו לא מרוצים מההפסד. המאבק יהיה צמוד עד לרגע האחרון ואנו נאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון.


ניסו אביטן. "אנחנו נאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון" (דני מרון)
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי