אופטימיות זהירה בסכנין: "הנקודה הזאת הביאה לנו ביטחון"

מהראן ראדי
מהראן ראדי | מאור אלקסלסי

במועדון מרוצים מהיכולת של השחקנים ומקווים לנצח נגד אשדוד בקרב התחתית. דרסיליה: "היינו קרובים לניצחון". קנדיל זכה למחמאות, ניסיון להכשיר את גאדיר לשבת. בקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות בנושא הדוקר שנעצר

(גודל טקסט)
בבני סכנין יצאו ברגשות מעורבים מהתיקו הביתי 0:0 נגד מכבי תל אביב אתמול (שני). מצד אחד בקבוצה מבינים כי אסור להם לאבד נקודות כאשר פער שבע הנקודות מהפועל תל אביב הוא לא פשוט, אבל מצד שני בקבוצה סבורים כי יכולת טובה ברוב הדקות מול הקבוצה הטובה בליגה יכולה להיות מפנה בחזרה של הקבוצה למאבק על ההישארות בליגה.


"הנקודה הזאת הביאה לנו ביטחון" הודו לאחר המשחק, והוסיפו: "המלחמה האמיתית שלנו תהיה בשבוע הבא נגד אשדוד ובעוד שבועיים בעוד משחק בית נגד בני יהודה". המאמן גיורדי דרסיליה הפתיע כאשר בחר לפתוח ללא החלוץ שלומי אזולאי וללא הקשר איהאב גנאים, שהיה עד עתה אחד הבאנקרים בהרכב של הקבוצה. בנוסף, מהראן ראדי היה בין שלושת המוחלפים. "דרסיליה בא להצליח ואם הוא רואה שחקן זה או אחר ביום לא טוב, אז הוא יוציא אותו או כלל לא ילביש אותו", אמרו בסכנין. אגב, דרסיליה נמצא בקבוצה כבר שלוש שבועות ומשבוע לשבוע הוא לוקח יותר אחריות, כאשר הפעם הייתה זו הפעם הראשונה שהמאמן העביר את האסיפה הכוללת לפני המשחק. עד עתה עשה זאת עוזר המאמן נידאל שלעאטה והפעם בחר דרסיליה לעשות זאת בעצמו.

בתוך כך, המאמן גיורגי דרסיליה התראיין בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על התיקו נגד מכבי תל אביב והמשחק הבא נגד מ.ס. אשדוד: "אני חושב ששיחקנו מול הקבוצה הכי טובה בישראל והיינו יותר קרובים מהם לניצחון, כל השבוע עבדנו קשה כדי להתמודד איתם". 




גיורגי דרסיליה. "היינו קרובים לניצחון מול מכבי תל אביב" (מאור אלקסלסי)


 

קרב התחתית נגד אשדוד: "המשחק באשדוד יהיה משהו אחר לגמרי, אנחנו רוצים לנצח וכרגע מה שחשוב למועדון זה לקחת נקודות ופחות לשים דגש על המשחק היפה, זה משחק מאוד חשוב לנו והשחקנים יגיעו מוכנים".


הישארות בליגה
: "כדורגל משחקים 90 דקות ויש לנו מספיק זמן כי נשארו עוד הרבה משחקים. אני חושב שיש לנו שחקנים טובים וגם לאט לאט השחקנים שהיו פצועים חוזרים לכשירות. התחזקנו בארבעה זרים ואני מאמין שנשתפר"  


מי שזכה למחמאות במשחק היה השוער מחמוד קנדיל, שבערב אישי מצוין הציל את הקבוצה מהפסד. "קנדיל לא צריך להוכיח שהוא שוער גדול ומשיג לנו הרבה נקודות", אמרו בקבוצה.



מהראן ראדי.
מהראן ראדי. "אם דרסיליה רואה שחקן ביום לא טוב, הוא יוציא אותו" (מאור אלקסלסי)


כזכור, המשחק נערך ללא קהל כעונש רדיוס להתפרעויות לאחר המשחק נגד מכבי פתח תקווה. אתמול בשעות הבוקר הודיעה המשטרה על כך שתפסה את האוהד שדקר ותדרוש מאסר בפועל. בסכנין עוקבים אחר התפתחויות ולא מן הנמנע כי גם הקבוצה תתבע את השחקן בבית משפט אזרחי. לקראת המשחק בשבת מקווים במועדון לחזרתו של החלוץ מוחמד גאדיר. האחרון שנפצע במשחק הגביע, נבדק ונמצא כי אינו סובל מפציעה חמורה וצפוי לחזור בקרוב לאימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי