בבלגיה ממליצים: איביץ' ראוי להחליף את לקו בקלאב ברוז'

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

הסרבי הוזכר כאחד משישה מועמדים לתפוס את מקומו של הקרואטי המאכזב: "הוא עושה עבודה מושלמת במכבי תל אביב, יכול וצריך ללכת בדרכו של אוסקר גארסיה"

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

ההצלחה המסחררת של ולדימיר איביץ' במכבי תל אביב הגיעה עד ברוז' והערב (שלישי) המליצו בתקשורת הבלגית על מספר מועמדים שראויים להחליף את מאמן קלאב ברוז' איוון לקו, שצפוי לסיים את תפקידו בקיץ לאור התוצאות המאכזבות והפער העצום מהמוליכה גנק.


שש שמות עלו בכתבה כמתאימים לתפוקס את מקומו של לקו וביניהם גם שמו של איביץ'. "ולדימיר יכול וצריך ללכת בדרכו של אוסקר גארסיה, שהשתמש במכבי תל אביב כקרש קפיצה לליגות הגדולות. איביץ' עושה עבודה מושלמת עד כה בישראל כאשר הקבוצה שלו מובילה את הטבלה ב-20 נקודות והיא עדיין לא הפסידה", נכתב.


הסרבי, כידוע, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקריית שלום ואם ירצה לעזוב במהלך הקיץ הקרוב יצטרך לשלם לצהובים פיצוי על סך 350 אלף יורו. "לא נפגשתי עם מכבי תל אביב לגבי חוזה חדש ולא ביקשתי תוספת", הבהיר לאחרונה איביץ' לנוכח הפרסומים על כך שהוא מצפה להצעה חדשה. קבוצה נוספת שהוזכרה לאחרונה כאופציה עבור איביץ' היא א.א.ק אתונה היוונית.


בתוך כך, אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, הצהובים יארחו בשבת (20:15, ישיר בספורט4) את קריית שמונה במסגרת המחזור ה-23 ומי שצפויים לשוב ל-11 הם החלוץ אלירן עטר והקשר דור פרץ.



ולדימיר איביץ' (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי