בהפועל תל אביב מרוצים מהחיבור בין לקס לבואטנג

מרואן קבהא וניר לקס
מרואן קבהא וניר לקס | דני מרון

האדומים מודים שהמתינו לשיתוף הפעולה של הקשר עם הגנאי, שממשיך להציג שיפור ביכולתו. האופציה על קלאודמיר תמומש בקרוב, אך לא על קאיו. הירש צפוי לקבל יותר דקות בהתקפה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ה-0:1 על הפועל באר שבע במחזור האחרון, בהפועל תל אביב רוצים ליצור רצף ניצחונות בשני המשחקים הקרובים נגד הפועל רעננה בחוץ ונגד מכבי נתניה בבית. האדומים מאמינים כי בארבעת המשחקים שנותרו עד סיום העונה הסדירה והכניסה לשבעת משחקי הפלייאוף התחתון, פער הנקודות מעל בני סכנין ומ.ס. אשדוד יבטיח עונה נוספת בליגת העל הרחק מעל הקו האדום.

עיקר השיפור ביכולת ובאיזון שנוצר במשחקים האחרונים מגיע ממרכז המגרש, שם הכין המאמן קובי רפואה מערך מקצועי שמשפיע על ההגנה ועל החיבור ההתקפי. ניר לקס שב לקישור נגד באר שבע מפציעה בת למעלה מחודש ובקבוצה מודים כי הוא השחקן שהמתינו לו כדי ליצור את החיבור עם עמנואל בואטנג, שמשתבח ממשחק למשחק בזכות השקעה אדירה באימונים.

בנוסף, במועדון האדום מודים כיום כי הייתה זו טעות לכאורה בתחילת העונה שלא להיענות לבקשה של המאמן קובי רפואה ולצרף את הקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה, שהאופציה על חוזהו לעונה הבאה תמומש בקרוב. לעומתו, נכון לעכשיו אין כוונה לממש את האופציה על קאיו אלבס לעונה הבאה.

מי שייאבק על מקומו בהרכב נגד הפועל רעננה יהיה רמזי ספורי, שסיים לרצות השעייה של כרטיסים צהובים כשגם שי אליאס, שהיה שחקן קבוע בהרכב, עשוי להידחק לספסל. הקו הקדמי עדיין מצריך שיפור כשהכוונה היא לאחמד עאבד, נריוס ואלסקיס וג'וזף גנדה, שלמרות ההשקעה שלהם והרצון המקצועי, אינם מספקים את המצרך המבוקש – שערים. החלוץ רועי זיקרי ירד גם הוא לספסל וכבר במשחק הקרוב אמור שחר הירש לקבל את דקות המשחק היותר משמעותיות על כר הדשא.


הירש. יקבל יותר דקות (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי