ג'ראפי ימשיך להיעדר נגד סכנין, מרסיאל יעבור מבחן כשירות

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | אודי ציטיאט

מ.ס אשדוד תארח קרב תחתית סוער בשבת ללא השוער וגם רייכרט ויחזקאל הפצועים, הבלם שהגיע מפ"ת בספק. במועדון החליטו כי מחליפו של אוחיון ייבחר לאחר שני המשחקים הבאים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

כשהיא מעודדת מניצחונה במחזור האחרון על הפועל חיפה בחוץ (0:1), מ.ס אשדוד החלה את הכנותיה לקראת קרב התחתית המסקרן בליגה מול בני סכנין, האחרונה בטבלה.

מי שימשיך להדריך את הקבוצה הוא מאמן החירום שלה ושחקן העבר משה אוחיון, שעל פי חוקי ההתאחדות יוכל לתפקד כמאמן ראשי לעוד שני משחקים בלבד, וזאת מאחר שאינו מחזיק בתעודת פרו. נכון לעכשיו, המועמד להתמנות לצידו של אוחיון הוא יוסי מזרחי אשר עובד באקדמיה של המועדון, אך יחד עם זאת, בקבוצה הוחלט כי זהותה של הדמות שתחבור לצוות האימון הנוכחי תתקבל בהתאם לתוצאות הקבוצה בשני המשחקים הבאים ובהתאם לסיכוייה לשרוד בליגה.

מי שצפויים להיעדר מהמשחק הם יואב ג'ראפי שסובל מפריחה ושני הפצועים שגיב יחזקאל ובן רייכרט. כמו כן, ז'והאן מרסיאל, הרכש החדש של הקבוצה, שאמור לעבור מבחן כשירות בעקבות מתיחה בשריר הירך אותה הוא סוחב ממכבי פתח-תקווה, קבוצתו לשעבר.

בעניין אחר, טום בן זקן, קפטן הקבוצה, עבר בהצלחה ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בלונדון ומתכונן לשוב להתאמן רק בעוד שבעה חודשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי