גאדיר מתלונן על כאבים ובספק, ג'אבר צפוי לשוב

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | מאור אלקסלסי

בני סכנין משוועת לניצחון בקרב התחתית נגד מ.ס אשדוד שעשוי לחרוץ את גורלה, אולם טרם ברור אם שניים מכוכביה יעמדו לרשות דרסיליה. בהנהלה מגבים את המאמן: "עושה הכל למען הקבוצה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בני סכנין חזרה אתמול (שלישי) לאימונים וממשיכה בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מועדון ספורט אשדוד. בנועלת הטבלה מבינים כי מדובר באחד המשחקים החשובים של העונה וכי ניצחון בו עשוי לתת רוח גבית לקראת ההמשך. הפסד, לעומת זאת, יחזיר לעניינים את יריבתה, יותיר אותה עמוק בתחתית הטבלה ואולי יחרוץ את גורלה עוד לפני קרבות הפלייאוף התחתון.

ראשי הקבוצה מרוצים מהתיקו הביתי מול מכבי תל אביב, בעיקר מהשינויים של המאמן גיורגי דרסיליה שהחליט לאחרונה להושיב שחקנים משמעותיים כמו איהאב גנאים ושלומי אזולאי. "דרסיליה עושה הכל למען הקבוצה וראוי לקרדיט. הוא הביא לכאן זרים טובים שצריכים לעשות את השינוי, אבל כמו כל מאמן גם הוא יימדד על פי התוצאות".

עוד בסכנין, בקבוצה הביעו שביעות רצון מחזרתו של הקשר עטאא ג'אבר, שחזר לאימונים מלאים לאחר חודשיים של פציעה והוא צפוי להיות בסגל בשבת. בנוסף, עלי עותמאן שנכנס כמחליף מול מכבי תל אביב צפוי לפתוח במשחק וכן יחזור להרכב הקפטן חאלד חלאיילה, שנעדר מהמחזור האחרון בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. מאידך, החלוץ מוחמד גאדיר עדיין מתלונן על כאבים בברכו וטרם חזר להתאמן, והמאמצים להכשירו יימשכו גם ביממה הקרובה.


דרסיליה. "עושה הכל למען הקבוצה" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי