הפעם זה נגמר בתיקו: הפועל ב"ש סיימה ב-1:1 מול הנוער

עדן בן בסט
עדן בן בסט | דני מרון

לפני חודשיים נכנעה האלופה היוצאת 4:1, אך שער של עדן בן בסט הספיק להרכב החסר של בכר כדי להימנע מהפסד נוסף לחבורה הצעירה של המועדון. צדק פתח במקום אלחמיד, שייעדר נגד בית"ר ירושלים ביום שני

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה הערב (רביעי) ניסוי כלים לקראת משחקה בשני הבא נגד בית"ר ירושלים כשהתמודדה מול קבוצת הנוער, ושוב לא הצליחה להכניע אותה. השתיים נפרדו ב-1:1, כאשר עדן בסט כבש לזכות האלופה היוצאת. במפגש הקודם ביניהן, קבוצת הנוער הביסה 1:4.

חן עזרא ובן בסט פתחו בחוד, ג'ון אוגו שיחק לצדו של קווין טאפוקו בקישור האחורי. מאור מליקסון עדיין פצוע ולא שותף בהתמודדות. חאתם אלחמיד המוצהב ייעדר מהמשחק הקרוב ונראה שבשל כך הערב פתח במקומו שיר צדק. קבוצת הנוער, תחת הדרכתו של המאמן הספרדי קרלוס אגיאר, הציגה יכולת טובה כשהיא מנצלת הרכב חסר של האחות הבכירה.

אגיאר ושאר מאמני האקדמיה הספרדית-באר שבעית שמועסקים תחת המטריה של אתלטיקו מדריד, יסיימו את חוזיהם בסוף חודש מאי. על-פי ההסכם בין שני המועדונים צוות מאמנים ספרדי אמור להמשיך לתרום מניסיונו למען חניכי האקדמיה גם בעונות הבאות. כפי שפורסם בספורט1, מאמני מחלקת הנוער זומנו השבוע לשיחה עם אסי רחמים, מחזיק זכויות הניהול של המועדון, שבמהלכה הופגו חלק מחששותיהם באשר לעתיד. "הכול ממשיך אותו דבר", נאמר להם בשיחה.


צדק בשיחה עם אלחמיד. נראה שהוא יפתח נגד בית"ר (אריאל שלום)

31 במאי הוא גם תאריך היעד לסגירתו הסופית של האצטדיון על שם ארתור וסרמיל. על-פי התוכנית, מפתחות המתקן הרעוע יימסרו לידי הקבלן שזכה במכרז להקמת מגדלי מגורים במתחם האצטדיון, ובהמשך יעלו הבולדוזרים על וסרמיל ויהרסו אותו. פעילותן של קבוצת הנוער "השלושה" באר שבע ושל מ.ס. באר שבע הועתקה כבר לפני כשבוע למגרשים החדשים שמפעילה העיריה בפארק נחל באר שבע, בעוד מכבי המקומית תניד גפיים במגרשים החדשים שנבנו על חורבות מגרש רייסר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי