יערוך בכורה? יחמיר היקה תורגל בהרכב נתניה לקראת פתח תקווה

יחמיר היקה
יחמיר היקה | דני מרון

האלבני נראה טוב באימונים ועשוי לפתוח, גם מלאדה בתמונת ה-11. תירם, שהחלים מהפציעה יצטרך להימנע מצהוב חמישי, גם אולסק, פיניש ואברהם בסכנה. כחלון בספק בשל מתיחה, זבידאת עשוי להחליפו

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון בתחילת השבוע על הפועל רעננה, מכבי נתניה תחל ביום ראשון הקרוב סדרה של שלושה משחקים רצופים באצטדיון המושבה כשתחילה תתארח אצל מכבי פתח תקווה במסגרת הליגה, בהמשך תפגוש את הפועל תל אביב ולסיום תתארח אצל מכבי פתח תקווה במסגרת גומלין רבע גמר הגביע.

בקבוצה המשיכו אתמול (רביעי) בהכנות לקראת המפגש ביום ראשון, כשהבשורה הגדולה היא תרגולו של קשר הרכש האלבני יחמיר היקה בהרכב הקבוצה. היקה, שלא נכלל בסגל במשחק נגד הפועל רעננה, צפוי להיכלל בסגל לראשונה ולפחות לפי התרגולים גם עשוי לתפוס את מקומו של אביב אברהם, כששינוי נוסף עשוי להיות בחוד ההתקפה עם יונס מלאדה שתורגל במקומו של גיא מלמד. בקבוצה מספרים שלמרות שלא שיחק משחק רשמי במשך למעלה מארבעה חודשים, היקה מפגין יכולת טובה באימונים.

מי שעוד צפוי לחזור לסגל הוא הבלם דודי תירם אשר נעדר בתקופה האחרונה בשל פגיעה בשריר הארבע הראשי, אך מקיים לאחרונה אימונים מלאים וצפוי להתחיל את המשחק על הספסל. לעומתו, המגן ויקי כחלון סובל ממתיחה קלה בשריר הארבע ראשי והוא בספק גדול למשחק. מי שנמצא בכוננות ואמור להחליפו הוא מוחמד זבידאת.

היקה. לא שיחק למעלה מארבעה חודשים (דני מרון)
היקה. לא שיחק למעלה מארבעה חודשים (דני מרון)

מהעבר השני, לא פחות מארבעה שחקנים בנתניה יצטרכו להיזהר מצבירת כרטיס צהוב חמישי, אשר יגרום להם להיעדר ממשחק הגביע בעוד כשבועיים: דודי תירם, סתיו פיניש, ניקו אולסק ואביב אברהם. הארבעה הוזהרו על כך.

מתחם האימונים של הקבוצה עובר מעין שזרוע נוסף של מספר ימים, ועל כן הקבוצה תתאמן ביומיים הקרובים במגרש האימונים במכון ויינגייט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי