קורצקי בטוח: "רעננה והפועל תל אביב דומות באופי שלהן"

קורצקי
קורצקי | אודי ציטיאט

מאמן הקבוצה מהשרון דיבר לקראת המפגש נגד האדומים (שבת ב-15:45, ספורט4): "יהיה קשה, אבל אנחנו שואפים לנצח". הקשר בן סביר הוסיף: "יהיה קרב שקול, מצב אחד יכריע"

(גודל טקסט)

אחרי התלונות הקשות נגד השיפוט בהפסד למכבי נתניה, הפועל רעננה תארח ביום שבת (15:45, שידור ישיר בספורט4) את הפועל תל אביב בממסגרת המחזור ה-23 בליגת העל.

מנחם קורצקי דיבר לקראת המשחק נגד האדומים: "מבחינתי, שיחקנו מול מכבי נתניה כמו שרצינו. ההפסד מול נתניה לא מעיב על המומנטום או על היכולת שלנו אלא להפך, הוא רק מחזק אותנו. השבוע עבדנו והוספנו לשחקנים ביטחון ואמונה שאנחנו קבוצה טובה וחזקה וצריכים להמשיך באותה דרך ואני בטוח שבסופו של דבר זה יביא לנו את התוצאות שאנחנו צריכים כדי להישאר בליגה".

קורצקי המשיך: "הפועל רעננה והפועל תל אביב מאוד דומות באופי שלהן, קבוצות מאורגנות וטקטיות עם חלק התקפי מהיר. מצפה לנו משחק קשה אבל אנחנו נבוא מוכנים, זה משחק בית שלנו ואנחנו נשאף כמובן לנצח אותו כי אנחנו רוצים לברוח מהתחתית ולשחק עוד עונה בליגת העל".

הקשר בן סביר הוסיף: "למרות ההפסד מול מכבי נתניה, הקבוצה כרגע נמצאת בתקופה טובה והשחקנים מחוברים אחד לשני. אנחנו צריכים קצת יותר ריכוז כדי לנצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם והצוות המקצועי מכין אותנו בצורה הטובה ביותר שאפשר למשחק. צריך לזכור שגם הפועל תל אביב נמצאת בתקופה טובה, הם במגמת שיפור וזה יהיה משחק שקול, שמצב לפה או מצב לשם יכריע".


מנחם קורצקי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי