מימר מתלבט בין ורמוט לזמיר, אראל עשוי לעלות בהרכב

גילי ורמוט
גילי ורמוט | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה עדיין לא גיבש את ה-11 למשחק מול בני יהודה (שבת, 18:05, ישיר בספורט4). הכרטיסים יימכרו בקופות בפיקוח המשטרה בעקבות העונש שספגה המארחת. קפילוטו: "אני עוד אחזור לנבחרת"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תערוך היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול בני יהודה (שבת, 18:05, שידור ישיר בספורט4). המאמן שרון מימר ערך אסיפת וידאו עם השחקנים ובה דיבר על הנקודות החזקות של הכתומים ובעיקר על החלק ההתקפי המהיר של השחקנים של יוסי אבוקסיס.

המאמן מתכוון לבצע מספר שינויים בהרכב כאשר גל אראל שלא נספר לאחרונה על ידי מימר עשוי לפתוח וזאת בעקבות הפציעה של רסמוס סויסטדט כשאתמול נפצע גם ריקי מיטרבסקי. בהתקפה מימר מתלבט בין גילי ורמוט לנס זמיר, גם מקומו של בן אז'ובל כלל לא מובטח.

כידוע, למשחק יורשו להיכנס רק אוהדי חיפה בעקבות העונש שספגה בני יהודה. במועדון האדום ציינו כי ביום המשחק ייפתחו הקופות באצטדיון המושבה והכרטיסים ימכרו בפיקוח המשטרה וזאת בכדי למנוע מאוהדי הכתומים להיכנס ליציע הפועל חיפה.


גילי ורמוט. מימר מתלבט אם לפתוח איתו או עם זמיר (ערן לוף)

בלם הקבוצה ניסו קפילוטו דיבר לקראת המשחק: "עשינו מספר תוצאות טובות לפני ההפסד הכואב מול אשדוד. אנחנו מאמינים ביכולות שלנו וכל אחד נותן את הכל בכל אימון בכדי להיות בסגל וגם להיות בהרכב בכל משחק". הכושר האישי? "עוד לא חזרתי במאה אחוז, אבל אני ממשיך לעבוד קשה גם מחוץ לאימונים של הקבוצה כדי להיות בכושר מלא ואני מרגיש טוב ואחזור לעצמי בקרוב".

ההפקרות בהפסד לאשדוד: "בשלוש שנים מאז שאני בהפועל חיפה לא היה לנו משחק כזה. כנראה שמרוב המחשבה שהיינו חייבים לנצח לפני המשחק זה מעט הלחיץ אותנו. יש משחקים כאלה ולמדנו את הטעויות ועכשיו הפנים קדימה".

הלחץ בהפועל חיפה: "יש לחץ חיובי ומקווים לתוצאה טובה במשחק הקרוב וגם אם לא אנו נהיה חזקים במאבק על הפלייאוף העליון. אני מעדיף משחקים משמעותיים כמו נגד בני יהודה, דרבי או באר שבע. יש עוד מספר משחקים עד הפלייאוף והמאבק יהיה עד הסוף אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

התחושות לקראת בני יהודה: "אנחנו לא נתפזר כמו במשחק הקודם ונגיע מוכנים לבני יהודה. אנחנו רוצים שכמה שיותר אוהדים שלנו יגיעו ונרגיש כמו בבית בסמי עופר. אנחנו צריכים אותם".

נבחרת ישראל: "אני עוד אחזור לשם".



ניסו קפילוטו. "עוד אחזור לנבחרת" (ערן לוף) 

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שון גולדברג, גל אראל (ריקי מיטרבסקי), ראדו גינסארי, שלומי אזולאי, מתן חוזז, גילי ורמוט, בן אז'ובל (עידן שמש).
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי