המחאה נגד אברמוב מחריפה, חזיזה: "מבאס שלא יהיה קהל שלנו"

ברק אברמוב
ברק אברמוב | מאור אלקסלסי

האוהדים הכתומים לא יגיעו למשחק מחר (שבת ב-18:05, ספורט4) נגד הפועל חיפה לאחר שהבעלים דרש שהם לא יורשו להיכנס. הקשר: "זה שיהיו אוהדי חוץ לא נותן יתרון ליריבה". ביטון או פלשר יפתחו במקום קוויאר הפצוע

(גודל טקסט)
בצל ההחלטה לא להכניס את אוהדי הקבוצה המארחת בלבד, בני יהודה תארח מחר (שבת ב-18:05, שידור ישיר בספורט4) את הפועל חיפה ותנסה לשמור על מקומה בצמרת הטבלה. כזכור, הכתומים ספגו עונש תקדימי באמצע השבוע בבית הדין ורק אוהדי הקבוצה האורחת יגיעו למשחק במושבה.


אוהדי בני יהודה מתכננים בשבוע הקרוב להגביר את מחאתם נגד הבעלים ברק אברמוב, לאחר שהוא זה שביקש שהם לא ייכנסו לאצטדיון אחרי שנהמו לעבר פרדי פלומיין ואנטואן קונטה במשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים לפני כשבועיים.


מבחינה מקצועית, המאמן יוסי אבוקסיס יחסר את הבלם קרלוס קוויאר שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, כאשר עמית ביטון או דניאל פלשר יפתחו במקומו במרכז ההגנה. יובל אשכנזי עדין לא כשיר ויעמוד לרשות הקבוצה רק בשבוע הבא.



עשוי להחליף את קוויאר. עמית ביטון (אודי ציטיאט)


"מחכה לנו משחק סופר קשה, בטח כשרואים מה קורה בטבלה", אמר הקשר דולב חזיזה לקראת ההתמודדות. "בין המקום שני לשביעי יש פער של חמש או שש נקודות בלבד, כך שאנחנו יודעים שאם נבוא מוכנים ומרוכזים כמו שהגענו מול הפועל חדרה ונעשה ניצחון, זה יקרב אותנו שני צעדים נוספים לפלייאוף העליון שזו המטרה שלנו".


על כך שלא יהיה קהל ביתי במשחק: "זה מבאס שהאוהדים שלנו לא יהיו, אבל יש את ההתאחדות לכדורגל והם ישבו החליטו את העונש שמגיע. כמובן שזה מבאס, אבל אין מה לעשות ואנחנו צריכים לקבל את זה. האם זה יתרון להפועל חיפה שקהל חוץ כן יגיע? אני לא חושב. אנחנו מרוכזים נטו בכדורגל. כמובן שזה כיף שקהל בא ועושה שמח, אבל כרגע, אחרי העונש שנתנו, נבוא להתעסק וכדורגל ולעשות את התוצאה הכי טובה".


אנחת הרווחה אחרי הניצחון הגדול על חדרה: "זה לחץ שכיף לשחקני כדורגל להיות בו. אתה בא למשחק ויודע שאם אתה מנצח, אתה מתקרב צעד נוסף למקום שבו אתה רוצה להיות. יש לחץ לפני המשחק פרפרים בבטן, כיף והתרגשות. אחרי השערים שכבשנו מול חדרה, זה נותן לנו ביטחון לקראת ההמשך ואנחנו באים במומנטום חיובי להפועל חיפה. גם אם ננצח לא נבטיח סופית את המקום בפלייאוף, כי נשארו עוד שלושה משחקים, אבל זה יהיה צעד חשוב לפלייאוף העליון".


הרכב משוער
: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דן מורי, עמית ביטון (דניאל פלשר), מתן בלטקסה, תאמבי סגס, איסמעילה סורו, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, יאקוב סילבסטר.




יגבירו את המחאה נגד אברמוב. אוהדי בני יהודה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי