דריכות שיא בבאר שבע: "המשחק נגד בית"ר הוא על עונה שלמה"

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | דני מרון

כשהיא מחוץ לפלייאוף העליון, האלופה ממשיכה בהכנות למשחק החשוב נגד הקבוצה מהבירה (שני ב-21:00). נייג'ל האסלביינק ואוהד לויטה צפויים לפתוח בהרכב, מאור מליקסון הפצוע ייעדר כמעט בוודאות

(גודל טקסט)

בדרך לשלוש האליפויות האחרונות נהנתה באר שבע מאחוזים טובים לשלוש כל אימת שנתקלה בבית"ר. להוציא שני מקרים של תיקו נדיר, בית"r באה טוב לבאר שבע – וקיבלה בראש. ניב זריהן, עם שני צמדים מסחררים, היה אחד המוציאים לפועל. זיכרונות טובים מהמסננת הירושלמית צרובים בדיסק הקשיח של מליקסון, גיבור ה-2:3 בסיבוב הקודם.

מליקסון סוחב פגיעה בשריר התאומים, ועוד משהו קטן בשרירי הבטן. את המשחק ביום שני הוא יחמיץ כמעט בוודאות, ובלעדיו שוב תונח המשקולת על צווארו של חנן ממן. ניהול המשחק אולי יתחלק בין חנן ובין חן עזרא, שהוחזר בשבוע שעבר מן הכפור. שמונה מחזורים התעלמו מהרכש שהגיע מבית"ר ירושלים, הראו לו את הדרך החוצה, ונזכרו בו כשהחלון נסגר. למרות ההפסד להפועל תל אביב, הבינו הטרנרים שאפשר לקבל עזרה מעזרא. כדי שזה יקרה, רצוי לתת לו לשחק.

נגד קבוצת הנוער באר שבע של ברק וברקת אוכלת חצץ, ובמשחק האחרון עדן בן בסט מנע אי נעימות עם שער שקבע 1:1. עדן עדיין מתקשה לשחזר את ימי הפועל חיפה העליזים, והצוות המקצועי של האלופה היוצאת ממשיך לחכות לתמורה בעד האגרה מהחלוץ שיואב כץ רצה להחזיר בינואר.


בן בסט. בבאר שבע מחכים לתמורה (דני מרון)

מול ההגנה השברירית של קלינגר, טובים סיכוייה של המארחת לאפס את הכוונות. בן שהר ימתין כנראה על הספסל, נייג'ל האסלביינק, שעובר תקופה סגרירית, ינסה לחולל מהומות בסביבת העבודה של טל בן חיים וסירושטיין. מאריק סאבו מצפים להתפוצצות, במובן החיובי בהקשר הבאר שבעי. תמיכה רחבה במצע של האגף הימני צפויה להגיע מהכיוון של בן ביטון או דור אלו. על-פי האימונים, ולאור יכולתו הטובה בשני המחזורים האחרונים, נראה שאוהד לויטה יקבל שוב את הכפפות.

באר שבע מתדפקת על שערי הפלייאוף העליון, ושוררת דריכות רבה לקראת העימות הישיר בין בכר לקלינגר. "מבחינתנו עד סוף הליגה הרגילה, כל משחק הוא על עונה שלמה", אומרים בטרנר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי