פריי ופלקושצ'נקו צפויים לפתוח: "אסור לאבד נקודות"

קארים פריי, מקסים פלקושצ'נקו ושחקני מכבי חיפה
קארים פריי, מקסים פלקושצ'נקו ושחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

שני הקשרים שהגיעו בחלון ההעברות האחרון נמצאים בתמונת ההרכב של בלבול למשחק נגד חדרה (ראשון, 20:25 בספורט1). שועה כבש שער יפהפה באימון: "מכבי חיפה ראויה לצמרת ומקווה שזה יהיה איתי"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ערכה היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל חדרה (החל מ-20:00 בשידור ישיר בספורט1). במועדון כלל לא מזלזלים בחדרה וזאת למרות שהיא הפסידה במחזור שעבר לבני יהודה בתוצאה 4:0. "חדרה בעונה גדולה ועושה דברים מדהימים העונה, ככה שאסור לנו לזלזל, אבל אם אנחנו רוצים לסיים במקום השני פשוט אסור לנו לאבד נקודות בבית", אמרו בקבוצה.


המאמן מרקו בלבול עדיין מתלבט אם לעלות עם חמישה שחקני הגנה, כפי שעשה מאז הגיע לקבוצה, או שאולי לעבור לשיטה עם ארבעה שחקני הגנה. ההתלבטות של המאמן הירוק באה בעקבות הרצון לשלב את הקשר קארים פריי בהרכב לצדו של סינטיהו סלליך, אלא שאם בלבול ימשיך עם שיטה של חמישה שחקני הגנה אז פריי עשוי לפתוח במקומו של ניקיטה רוקאביצה.


שחקן רכש נוסף, מקסים פלקושצ'נקו, צפוי לפתוח על חשבונו של ג'ורג' מנדז'ק המורחק. רז מאיר הפצוע גם אתמול לא התאמן עם הקבוצה ולכן אינו צפוי להיות בסגל למשחק. סאן מנחם צפוי לפתוח כמגן שמאלי ואילו עאיד חבשי צפוי לחזור למרכז ההגנה במקומו של רמי גרשון.


מי שיהיה בסגל ואף יקבל הזדמנות כמחליף הוא החלוץ ירדן שועה. החלוץ שכבש שער יפהפה באימון המסכם, התראיין אתמול לאתר הרשמי ואמר: "הקהל הוא חוויה מדהימה. הצוות המקצועי מאמין בנו ונותן לנו את כל הכלים להצליח. ראוי שמכבי חיפה תהיה בצמרת ואני מקווה שזה יהיה איתי. אני מאחל לעצמי להגיע הכי רחוק שאפשר".


הרכב משוער:
גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, אטיין ריינן, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו, סינטיהו סלליך, קארים פריי (ניקיטה רוקאביצה), מוחמד עוואד.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by yarden Shua (@yardenshua__) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי