אבוקסיס על מחאת האוהדים: "כאב לי שהקהל הטוב לא הגיע"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

אחרי הניצחון 2:4 על הפועל חיפה, מאמן בני יהודה התייחס ליאקוב סילבסטר שכבש צמד במשחק: "רציתי אותו מאוד". וגם על אי הכניסה של אוהדי הקבוצה למושבה: "יש בודדים שעושים נזק". מימיר אמר: "היינו נאיביים"

(גודל טקסט)

משחק הרדיוס ומחאת האוהדים של בני יהודה לא הפריע לכתומים במשחק נגד הפועל חיפה באצטדיון המושבה אחרי שכבשה רביעייה מחזור שני ברציפות ב-2:4 על הפועל חיפה שהשאיר את קבוצתו של יוסי אבוקסיס. הפועל חיפה שלא הפסידה 11 משחקים רצופים בעידן שרון מימר נכנסה למיני משבר אחרי שהיא רושמת הפסד שני ברציפות.

המאמן המנצח יוסי אבוקסיס אמר: "הייתה לנו בעיה של שערים לפני החיזוק וזה היה גם נכון, לכן אני שמח שהתעקשנו על חיזוק לקראת סוף החלון והבאנו שחקנים שמוסיפים לנו".

על ההשתלבות של יאקוב סילבסטר: "זה שחקן שראיתי כבר בעונה שעברה בבית"ר ירושלים ומאוד רציתי אותו, חיכינו לו וישבנו איתו, אנחנו מאוד שמחים מהצירוף שלו ואני חושב שגם הוא מאוד מרוצה, הוא עושה המון דברים שלא רואים בכדורגל הישראלי". 

על המחאה של האוהדים נגד המועדון: "כאב לי מאוד בשביל הקהל הטוב שלא היה במשחק, יש קהל מאוד טוב לבני יהודה וחבל שיש בודדים שעשו נזק, ואוהדים הרעים צריכים לצאת מהקבוצה, מאסתי מלדבר על זה אבל רציתי לומר את זה דווקא אחרי הצגה של בני יהודה".


"אנחנו שמחים שהגיע לקבוצה". יאקוב סילבסטר פורח בבני יהודה (דני מרון)

שרון מימר אמר בסיום: "נענשנו על כל טעות ולצערי טעינו שלוש פעמים, וקשה לנצח כשהקבוצה השנייה מענישה אותך על כל טעות. יכול להיות שיש לחץ לפני הפלייאוף, טקטית כן נראינו טוב, וסיכנו את השליש האחרון של בני יהודה, אבל הפועלות היו פחות טובות. אך הסיפור של המשחק היה נאיביות, עכשיו יש שלושה משחקים של מלחמות עולם"

האם תסיימו בפלייאוף העליון: "שני המשחקים האחרונים פגעו בנו מאוד אבל כלום לא גמור, טיפה יותר שקט ונשיג את המטרה שלנו".


"כלום עדיין לא גמור". שרון מימר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי