בבני סכנין מדוכאים: "אנחנו עם רגל בליגה הלאומית"

גיורגי דרסיליה
גיורגי דרסיליה | מאור אלקסלסי

הקבוצה מהמגזר כשלה במבחן האופי נגד אשדוד ונותרה במקום האחרון בטבלה. ביקורת כנגד ההנהלה: "במחצית היו 20 איש בחדר ההלבשה". קנדיל זוכה לתמיכה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אווירה קשה בבני סכנין לאחר ההפסד 2:1 למ.ס. אשדוד, שהשאיר את הקבוצה במקום האחרון בפיגור ארבע נקודות מאשדוד ושמונה נקודות מהקו האדום. מספר שחקנים קיבלו בצורה קשה את ההפסד ואף בכו על כר הדשא, ולאחר מכן שרר שקט בחדר ההלבשה. "זה היה הפסד קשה ואכזרי. ידענו שמדובר במשחק מכריע עבורנו וכשלנו בו. אנחנו עם רגל אחת בלאומית, אבל לא נפסיק להילחם עד לסיום העונה" אמרו בסכנין. גם השחקנים ספגו ביקורת: "יש כאן שחקנים שלא מבינים היטב את המצב, אולי כדאי לבצע שינויים משמעותיים יותר".

בקרב השחקנים הביעו טענות קשות כנגד ההנהלה על אי סדר, בעיקר על המחצית כאשר לחדר ההלבשה נכנסו מספר חברי הנהלה ומקורבים והחלו להעביר הוראות לשחקנים. "היו שם בערך 20 איש, זה מאוד הפריע לנו. זה היה נראה שאנחנו מקבלים הוראות מכולם", אמר אחד השחקנים. מי שעוד זכה לביקורת היה השוער מחמוד קנדיל, שהיה אשם בשער השני של אשדוד, אבל בתוך המועדון ניסו לתמוך בשוער ואמרו: "קנדיל הביא לנו כל כך הרבה נקודות אז גם טעויות זה חלק מהמשחק".

בסכנין מבינים כי יתקשו להישאר בליגה, אך מקווים כי לקראת המשחק הבא נגד בני יהודה החלוץ מוחמד גאדיר יחזור לכשירות מלאה. כזכור, המשחק הקרוב יהיה שוב ללא קהל זכר לעונש שספגה הקבוצה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי