קורצקי: "לא צריכים להיות חזירים, היה חשוב לנו לא למעוד"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

בהפועל רעננה אמנם התאכזבו שהושגה נקודה בלבד בעקבות 0:0 נגד הפועל ת"א, אבל המאמן הודה: "לא רצינו להיכנס למומנטום שלילי". והבה: "אנחנו נישאר בליגה". בנימין נפצע וייבדק

(גודל טקסט)

הפועל רעננה סיימה אתמול (שבת) בתוצאת תיקו 0:0 מאכזבת נגד הפועל תל אביב. מלבד האכזבה מהתוצאה, בהפועל רעננה לא הצליחו במשימה שהייתה ברורה לכול השחקנים – לנצח לראשונה בהיסטוריה במסגרת הליגה את הפועל תל אביב. בנוסף, הקשר האחורי בן בנימין נפצע אתמול לאחר שהתאושש מפציעה של מספר שבועות ויעבור מחר בדיקה שתאבחן מחדש את הפציעה.

הבלם בן והבה הצהיר בסיום: "היינו כבר בפער של תשע נקודות מהקו האדום ועכשיו אנחנו במרחק חמש נקודות בלבד. אנחנו עם היד על הדופק כדי לסיים את העבודה. נישאר בליגת העל. אנחנו מאוד רוצים לנצח את בית"ר ירושלים בטדי, זה משחק עם קהל גדול. הם בפורמה, אבל אני בטוח שמנחם קורצקי יכין אותנו טוב למשחק".

מנחם קורצקי הוסיף: "נגד הפועל תל אביב היה משחק של אופי ולא היה כדורגל גדול. לקחנו נקודה וממשיכים הלאה. יכולנו להוציא יותר, אבל לא צריכים להיות חזירים כי היה חשוב שלא למעוד ולהיכנס למומנטום שלילי. הפער מהקו האדום ירד לחמש נקודות ובתחתית יש קבוצות טובות ואנחנו נצטרך להשיג את הנקודות שלנו. ננסה לשפר את היכולות ההתקפיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי