אוחיון: "אני מאמין שהקבוצה יכולה להישאר בליגת העל"

משה אוחיון
משה אוחיון | לירון מולדובן

הניצחון על בני סכנין נתן הרבה אוויר למ.ס אשדוד והמאמן בטוח: "אם נמשיך ביכולת ובמחויבות של המשחקים האחרונים המשימה אפשרית". בן זקן ומזרחי ייפגשו ואם האחרון יקבל אישור הוא יחתום לעונה וחצי בקטמון

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון אתמול (שבת) של מ.ס אשדוד 1:2 על בני סכנין, במועדון מעיר הנמל מאמינים כי הם חזרו למאבק ההישארות בליגת העל. בקבוצה הבהירו: "יש ארבע או חמש קבוצות שמעל הקו האדום שיכולות בעוד שלושה משחקים להיות עמוק במאבקי הירידה בפלייאוף התחתון והשאיפה היא להגיע לשם כמה שיותר צמודים בנקודות. במחזור הקרוב מלחמת ההישרדות תימשך, המשימה היא לשוב מקריית שמונה עם ניצחון שלישי רצוף, אנחנו מאמינים שזה אפשרי".

המשחק נגד קריית שמונה יהיה הרביעי בו ניצב המאמן משה אוחיון על הקווים ללא תעודת פרו. כבר בימים הקרובים יוחלט על ידי הבעלים ג'קי בן זקן מי יהיה המאמן בעל תעודת הפרו שיצטרף אל אוחיון שימשיך להיות המאמן הראשי עד סיום העונה. אוחיון זוכה לשבחים על היכולת של הקבוצה, הרוח החדשה והחיבור שעשה עם שחקני הרכש שהגיעו בחלון ההעברות של ינואר. בקבוצה היו רוצים לראות את יוסי מזרחי מגיע לעזור, כשבאשדוד יודעים שמזרחי שנמצא באקדמיית הנוער מבוקש במקביל בהפועל קטמון שנפרדה מליאור זדה. היום או מחר צפויה פגישה של מזרחי עם בן זקן, ואם המאמן יקבל אישור הוא יחתום לעונה וחצי במועדון הירושלמי מהליגה הלאומית.

המאמן משה אוחיון: "אני מאמין שהקבוצה יכולה להישאר בליגת העל. אם נמשיך ביכולת ובמחויבות של המשחקים האחרונים המשימה אפשרית. הפיתרון למאמן עם תעודת פרו הוא של ההנהלה". לשבחים גדולים זכו רועי גורדנה ודן ביטון. גורדנה הפך למנהיג של הקבוצה ונוכחותו מוסיפה ביטחון ויכולת התקפית. דן ביטון נמצא במעקב של מספר קבוצות ואם אשדוד תרד לליגה הלאומית במועדון טוענים כי בית"ר ירושלים כבר ביקשה אופציה ראשונה עליו. ביטון נמצא גם במעקב של מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג, ויש אפשרות שהוא יוזמן לסגל הרחב של הנבחרת הלאומית למשחקים נגד סלובניה ואוסטריה בחודש הבא.


משה אוחיון. "מאמין שאנחנו יכולים להישאר בליגה" (לירון מולדובן)

על חגיגות כיבוש השער של הבלם עוביידה חטאב מול האקסית מסכנין אמרו באשדוד כי השחקן נהג כפי שחש באותו רגע וצריך לכבד את התפרצות הרגשות שלו. במועדון ציינו את השיפור במשחק ההגנה לאחר החתמת חטאב. השוער יואב ג'ראפי שהחלים ממחלה ישוב לסגל נגד עירוני קריית שמונה, כשמחליפו רועי משפתי זכה לשבחים על יכולתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי