אחמדי ייעדר עוד מספר שבועות: "המשחק נגד אשדוד קריטי"

ואלון אחמדי
ואלון אחמדי | דני מרון

אחרי ה-3:0 למכבי ת"א, קריית שמונה במרחק חמש נקודות בלבד מהקו האדום ומכת הפציעות היוצאת דופן רחוקה מסיום לאחר שהאלבני טען כי הוא לא מצליח להתאושש מהפגיעה בברכו. שרצקי נכנס לחדר הלבשה ושוחח עם השחקנים

(גודל טקסט)

ההפסד אמש (שבת) 3:0 למכבי תל אביב, בצירוף המשחקים האחרונים, ללא ניצחון, הרחיקו את עירוני קרית שמונה מהמאבק על כניסה לפלייאוף העליון.
הצפוניים רחוקים אמנם ארבע נקודות מהמקום השישי, אך הפער הזה עוד עשוי לגדול אם הפועל באר שבע תנצח מחר את בית"ר ירושלים. מה שיותר מדאיג כרגע את אנשי הקבוצה, הוא ההתקרבות לכיוון הקו האדום, כאשר בעקבות ניצחונה של מ.ס.אשדוד הפער הצטמק כעת לחמש נקודות בלבד.

"במקום שניאבק על הפלייאוף העליון, אנחנו צריכים להיזהר עכשיו מהסתבכות בתחתית", אמר גורם בקבוצה למרות הכל. במחזור הבא תארח קרית שמונה את אשדוד, במה שהופך כעת למשחק קריטי, גם כדי לא להסתבך באמת במאבקי התחתית. הבעלים איזי שירצקי שנכנס אמש לחדר ההלבשה בסיום המשחק, התייחס לכך ואמר לשחקניו: "המשחק נגד אשדוד בשבוע הבא הוא משחק העונה שלנו, אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה".

קרית שמונה שסובלת העונה ממכת פציעות יוצאת דופן, הגיעה גם אתמול ללא שחקני הרכב רבים, כאשר בנוסף לאחים וובה וסמואל בראון שריצו עונשי הרחקה, נעדרו גם ואלון אחמדי, לוי גרסיה ומרכוס דיניז הפצועים וגם לירוי צעירי שעדין לא כשיר לחלוטין, לא נכלל בסגל. האלבני אחמדי לא מצליח להתאושש מקרע חלקי באחת מהרצועות הפנימיות בברכו ועל פי גורם בקבוצה, הוא צפוי להיעדר עוד מספר שבועות נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי