עובדייה חטאב: "לא יעזור לנו להסתכל על היריבות לתחתית"

עובדייה חטאב
עובדייה חטאב | פייסבוק

השחקן שכבש בניצחון 1:2 של אשדוד נגד האקסית בני סכנין אמר לרדיו 103FM: "השמחה כשהבקעתי היתה אמיתית, אני מתחבר למקום חדש בקלות. משה אוחיון נותן לנו שקט, נמשיך להאמין שאפשר להישאר בליגה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

עד לפני לא הרבה זמן כולם הספידו את מ.ס. אשדוד כיורדת הבטוחה. היא היתה במקום האחרון בליגה והציגה יכולת חלשה וחוסר הצלחה מתמשך. אתמול (שבת) היא השיגה את הניצחון השני ברציפות שלה עם 1:2 על בני סכנין, ובהתחשב בעובדה שהיריובת הקרובות שלה הן קבוצות תחתית נוספות, פתאום משימת ההישרדות לא נראית כל כך חלום רחוק.

אחד השחקנים שהצטיינו אתמול היה עובדייה חטאב, שעבר מסכנין לאשדוד בינואר וכבש את שער השוויון בדרך לקאמבק. חטאב התראיין הערב לתכנית הספורט של רדיו 103FM ואמר: "אלה ניצחונות חשובים, אבל אנחנו רק בהתחלה. תמיד טוב להתקדם בליגה".

החגיגה נגד האקסית: "כשאני מגיע למקום אני מאוד מתחבר למקום, השמחה היתה אמיתית על זה שהבקעתי. עזבתי את סכנין כי לפעמים יש נקודות בחיים שזה לא עובד וצריך ללכת למקום אחר".

חטאב.
חטאב. "אנחנו רק בהתחלה" (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של מ.ס. אשדוד)

מה לא עבד בסכנין: "אני עכשיו במ.ס. אשדוד, אני לא הולך להגיד מה טוב בסכנין מה לא טוב בסכנין. אני רוצה להתרכז בהצלחה של אשדוד וזה מה שמעניין אותי".

על מאמן הדרומיים משה אוחיון: "אני יכול להגיד רק דברים טובים על משה כמאמן וכאדם, הוא נותן לנו שקט להגיע למשחקים רגועים ולנצח. הוא אדם מאוד אהוב על כולם. נעשה את העבודה שהוא מבקש מאיתנו".

היריבות לתחתית: "אנחנו לא צריכים להסתכל על הקבוצות האחרות, זה לא יעזור לנו. אם לא נעשה את העבודה שלנו משבת לשבת ונביא את הנקודות, מה זה יעזור? בסופו של דבר זה מה שישאיר אותנו בליגה, לא אם נסתכל על הקבוצה שמתמודדת איתנו על הירידה".

משה אוחיון.
משה אוחיון. "נעשה מה שהוא יבקש" (לירון מולדובן)

על רועי גורדנה, רכש נוסף שהגיע בינואר: "רועי גורדנה הוא מנהיג אמיתי, בחדר ההלבשה הוא נותן את המילים הנכונות. במעט הזמן שיצא לי להכיר אותו יצא לי להכיר אדם טוב שעושה את העבודה שלו בצורה נפלאה, אני מאוד אוהב את הגישה שלו ואני מקווה שנמשיך ככה כדי לעמוד במטרה שלנו ולהישאר בליגה".

על ג'קי בן זקן: "ג'קי הוא הבעלים והוא רוצה בהצלחת הקבוצה, הוא תמיד שמח שאנחנו מנצחים. הוא בירך אותנו. הוא נותן לנו הרבה שקט וביטחון. מאמינים שאפשר לעשות את העבודה ונמשיך להאמין עד שנישאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי