שלומי אזולאי אושפז עם חשש לדלקת, בספק גדול לדרבי

שלומי אזולאי הפועל חיפה
שלומי אזולאי הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

קשר הפועל חיפה יעבור סדרת בדיקות והחשש הוא שייעדר תקופה ממושכה. וגם: המפגש נגד מכבי חיפה צפוי להיות משחק הבית הראשון בהיסטוריית המועדון שבו אצטדיון סמי עופר יתמלא

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה אתמול (שני) לאימונים והחלה בהכנות לקראת הדרבי ביום שני נגד מכבי חיפה, משחק אותו היא תארח. בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למפגש, מעבר ליוקרה של משחק מול יריבה עירונית, בעיקר בשל העובדה כי ניצחונה של הפועל ב"ש אמש על בית"ר ירושלים הוריד אותה אל המקום השביעי, מחוץ לפלייאוף העליון, אבל ספגו הבוקר מכה נוספת.

הקשר שלומי אזולאי אושפז הלילה בבית החולים עם חשש לדלקת בתוספתן, וכעת אזולאי יעבור סדרת בדיקות וצפוי להיעדר ממספר אימונים, משמע שהוא בספק גדול לדרבי החיפאי ואף עלול להיעדר תקופה ארוכה מעבר לכך.

הדבר יקשה עוד יותר על הקבוצה לתפוס את אחד משש המקומות הראשונים ועל כך אמרו בקבוצה: "זאת תהיה אכזבה ענקית אם אחרי כל כך הרבה משחקים מוצלחים, לא נגיע לפלייאוף העליון". המאמן שרון מימר בחר שלא לערוך אסיפה עם השחקנים בעקבות ההפסד מול בני יהודה, אבל נראה כי יערוך שיחה לקראת סוף השבוע. הקבוצה ערכה בצהריים משחק אימון נגד קבוצת הנוער, גם כדי להחזיר את הקשר השוודי רסמוס סיוסטדט לכושר משחק. במשחק ניצחה הקבוצה הבוגרת 0:3 משערים של נס זמיר, לירן סרדל וגילי ורמוט. כזכור, סיוסטדט נעדר בשבועיים האחרונים בגלל פציעה ובחיפה הודו כי חסרונו השפיע ולראיה שני הפסדים שנרשמו. גם ריקי מיטרבסקי ינסה לחזור לאימונים, אך עדיין בספק ליום שני. מי שבוודאות לא ישחק הוא המגן דור מלול שירצה עונש הרחקה עקב צבירת כרטיסים צהובים.

עוד לקראת הדרבי, הפועל חיפה עשויה למלא לראשונה את אצטדיון סמי עופר במשחקיה, כשעל פי ההערכות נראה כי הקהל הירוק יגיע בהמוניו בעקבות התוצאות האחרונות של הקבוצה וגם בשל הרצון ל'נקמה ספורטיבית", לאחר שהפועל הביסה בדרבי הראשון את מכבי בתוצאה 0:3. "אנחנו מקווים שסמי עופר יהיה מלא כמו בדרבי הראשון" אמרו בצד האדום של הכרמל.


נראה שלראשונה יזכה לראות אצטדיון מלא במשחק בית. כץ (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי