יעקב בוזגלו: "לא פוסל אפשרות שמאור יעבור לשחק בחו"ל"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

אביו של הקשר ב-103FM: "קיבלנו איתות מבית"ר ירושלים, אבל זה לא סוד שיש לנו הרבה כיוונים". החזרה לבאר שבע: "הם צריכים להלל ולשבח אותו". היכולת של בנו: "הוא איבד את הביטחון, אבל אני מרוצה ממנו וגאה"

(גודל טקסט)

מאור בוזגלו הגיע אתמול (ראשון) לאצטדיון טרנר וקיווה לעזור לבית"ר ירושלים לנצח את הפועל באר שבע, אך הוא החמיץ ללא הרף, גרם לפנדל מפוקפק ובסופו של דבר גם הורחק לאחר שהתפרץ לעברו של השופט אלון יפת. אביו, יעקב בוזגלו, דיבר הערב בתוכנית הספורט של 103FM והבהיר: "זו הייתה שערורייה".

בוזגלו האב פתח את דבריו והתייחס לשיפוט: "הגיע לבית"ר פנדל בבעיטה של מאור והעבירה שהוא ביצע לאחר מכן נעשתה בוודאות מחוץ לרחבה. בלי קשר לשני המקרים האלה, עשו על מאור המון עבירות קטנות ואלון יפת אמר לו להתעסק בעניינים שלו. אנחנו אנשי חוק ואם מאור צריך להיענש הוא ייענש, אבל אני מתפלא מכך שנעלבים מהמילה 'אפס'. יש איזו רדיפה אחרי משפחת בוזגלו מ-2017, זה מצער אותי ואני מרגיש את זה ביום יום".

ההחמצות: "אם מאור היה מבקיע, סביר להניח שלא היו מדברים זה. בסיטואציה שנוצרה, יפת היה יכול להבליג על מה שמאור אמר לו. לא נשרק פנדל ברור לבית"ר ובאר שבע קיבלה פנדל שלא היה. אני לא בא בטענות ליפת, הוא היה בדופק גבוה ובלחץ. אתמול הבנתי שבכל מקום בארץ אפשר לפגוע בנו, אבל לנו אסור לומר שום דבר על אף אחד. מאור טעה כמו שכולנו טועים, אך הוא לא ידוע כאחד שמדבר עם שופטים".


מאור בוזגלו. אלון יפת היה צריך להבליג? (דני מרון)

היכולת של מאור: "אני לא מבין למה, אבל הוא איבד את הביטחון העצמי דווקא אחרי שהוא כבש צמד והוסיף בישול בניצחון על חדרה. זה יכול לקרות לשחקנים גדולים יותר ממאור, לפעמים לא משנה מה תעשה הכדור לא ייכנס. זה קרה גם ליאקוב סילבסטר ועכשיו הוא חזר לכבוש. בסך אני מאוד מרוצה ממאור העונה. כל אחד רואה את הכדורגל מהזווית שלו. אני רואה שחקן שנותן את הנשמה שלו בכל משחק ואני יכול רק להיות גאה בו על כך. מאור מעורב ברוב השערים של בית"ר ומי שמבין יודע לזהות כמה הוא יעיל".

החזרה לבאר שבע: "כולם יודעים מה מאור עבר שם. לצערי זה קורה גם לאלמוג שהוא מגיע לשם. אין לי הסבר למה שקורה, לדעתי הקהל של באר שבע צריך לשבח ולהלל את מאור".

עתידו של מאור: "קיבלתי איתות מבית"ר ירושלים לגבי העונה ואנחנו נתחיל את השיחות בחודש מארס, אבל איש לא יכול לדעת מה יהיה בעתיד. אם נמשיך בבית"ר אז נהיה שמחים ואם לא אז נתקדם. זה לא סוד שיש לנו הרבה כיוונים, אני לא פוסל אפשרות שמאור יעבור לשחק בחו"ל. תחרות? תמיד דאגתי שמאור ישחק עם השחקנים הכי טובים, אנחנו לא חוששים מכך אלא להפך".


ימשיך בבירה גם בעונה הבאה? בוזגלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי