"אלון יפת לא בכושר. יגאל פריד? חושב שכולנו אהבלים וטמבלים"

ניר קלינגר עם אלון יפת
ניר קלינגר עם אלון יפת | דני מרון

שופט העבר אריק חיימוביץ' בתוכנית הספורט של 103FM: "העבירה התחילה קילומטר מחוץ לרחבה, זריהן הגיע עם הגלגולים שלו לתל אביב"

(גודל טקסט)

אריק חיימוביץ', שופט העבר, דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לטעויות השיפוט הקשות במהלך המשחק בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים באצטדיון טרנר בו ניצחה האלופה 1:3 אחרי שקיבלה פנדל שלא היה.

"אני לא יכול להוסיף דברי חוכמה יותר ממה שאתם אמרתם, אתם מבינים כדורגל כמוני, אבל מה שמכעיס אותי יותר משתי הטעויות הענקיות, זו החוצפה וההתנשאות של שופט הרחבה יגאל פריד שטוען שהוא לא טעה. הוא אומר שכולנו טמבלים ואהבלים. אחרי שהוא ראה 200 פעמים הילוך חוזר, הוא עדיין חושב שהוא בסדר. הייתי מפרגן לו אם הוא היה מוריד את הראש ואומר 'חברים יקרים, חלמתי, סליחה'. הוא ממשיך בשלו וזה מעצבן אותי.

"הבחור הנחמד הזה, פריד, זה התפקיד שלו, לעמוד שם. הוא שני מטר מהאירוע וזה היה אפילו לא גבולי – אין אפילו ויכוח. אני לא יודע אם צריך להרוג אותו, התגובה של בית"ר ירושלים קצת מתלהמת יותר מידי, אבל העבירה התחילה קילומטר מחוץ לרחבה וזריהן הגיע עם הגלגולים שלו לתל אביב – זה היה במאה אחוז מחוץ לרחבה.

"הפנדל שלא נשרק לזכות בית"ר? אדון יפת, שהייתה לו קריירה מפוארת ואני מקווה בשבילו שיזכרו לו אותה ולא את המשחק אתמול, בוא נגיד שבגיל 46 הוא כבר לא בכושר שהוא היה פעם. יכול להיות שהסתירו לו, אבל זו טעות שעוד אפשר לקבל. אם פריד היה ערני יכול להיות שהוא היה יכול לסייע לו אבל הוא לא היה ואת זה אנחנו כבר יודעים. אפשר לחיות עם הטעות הזו, אבל הפנדל של באר שבע? זה זועק לשמיים. אתה לא צריך להיות שופט בשביל זה, צריך בסך הכל לעמוד ולפתוח את העיניים".


(דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי