מיטרבסקי וסיוסטדט כשירים לדרבי, אזולאי שנותח ייעדר

רסמוס סיוסטדט
רסמוס סיוסטדט | דני מרון

שני הזרים שהיו חסרים מול בני יהודה צפויים לחזור להרכב של מימר ביום שני, בעוד הקשר שהגיע ממכבי חיפה טופל בעקבות דלקת בתוספתן וייעדר גם מעבר לכך. התלבטות בין משפתי לסרדל בעמדת המגן הימני

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת הדרבי החיפאי ביום שני, משחק שסומן כקריטי לאור העובדה שמעידה נוספת עלולה להותיר אותה מחוץ לפלייאוף העליון. "זה עדיין תלוי בנו, אבל אם לא נשפר מיידית את היכולת מהשבועיים האחרונים אז לא נהיה שם", אמרו בכנות בחיפה.

אתמול (שלישי) ערכה הקבוצה משחק אימון מול קבוצת הנוער, במה שהיה מבחן עבור הצוות המקצועי בהתלבטות מי יעלה בעמדת המגן הימני במקומו של דור מלול המוצהב. האפשרויות של מימר הן לבחור בין לירן סרדל לבין גיא משפתי, כאשר נראה כי האחרון זוכה לעדיפות. בנוסף בחיפה הביעו שביעות רצון מחזרתם של רסמוס סיוסטדט וריסטו מיטרבסקי – השבדי נעדר בשבועיים האחרונים ובמועדון טוענים כי אחת הסיבות העיקריות לשני ההפסדים האחרונים היא העובדה שלא שיחק, גם מול מועדון ספורט אשדוד וגם נגד בני יהודה. על פי ההערכות נראה כי השניים יהיו כשירים ואף נמצאים בתמונת ההרכב.

מי שלא ייקח חלק במשחק הוא הקשר שלומי אזולאי, שעבר אתמול ניתוח בדלקת התוספתן וצפוי להיעדר לא רק נגד האקסית ממנה נפרד בינואר, אלא אף מעבר למשחק הקרוב. "אנחנו עוברים תקופה פחות טובה גם בכל הקשור לפציעות, אבל יש לנו סגל רחב ונדע להתגבר על זה", אמרו במועדון.


אזולאי. נאלץ לעבור ניתוח ולא יהיה כשיר לדרבי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי