סלליך קרע את הרצועה הצולבת, ישוב בעונה הבאה

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | מאור אלקסלסי

הקשר ייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו בשמונת החודשים הבאים בעקבות הפציעה בברך נגד הפועל חדרה: "רגע לא פשוט, אבל אעבוד קשה כדי לחזור". בכיר במכבי חיפה אישר: "יוצע לריינן חוזה חדש"

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה ינוחו היום (רביעי), אבל מחר יחזרו לאימונים לקראת הדרבי ביום שני מול הפועל חיפה. בקבוצה מקווים להמשיך את הרצף החיובי לעיני הקהל הגדול שצפוי להגיע לסמי עופר, למשחק שאותו יארחו האדומים, וממנו ייעדר הקשר סינטיהו סלליך שלמעשה ישוב למגרשים רק בעונה הבאה.

פענוח בדיקת ה-MRI שעבר הקשר שנפצע נגד חדרה כבר בדקה השמינית התקבלה היום בצהריים והוא אובחן עם קרע ברצועה הצולבת ברגל ימין, פציעה שתצריך ניתוח והוא ייעדר כשבעה עד שמונה חודשים. "פציעה שבאה בתקופה טובה שלי, כשהרגשתי מצויין", אמר סלליך לאתר הרשמי של המועדון, "זה רגע לא פשוט, אבל מהרגע הזה אני אתחזק. אני הולך לעבוד מאוד קשה כדי לחזור כמה שיותר מהר ומאחל לחברים שלי בהצלחה במשימות שלנו העונה".

בניגוד לסלליך, המגן רז מאיר שנפצע במשחק מול בית"ר ירושלים והיה מחוץ לסגל מול הפועל חדרה, יחזור מחר לאימונים בתקווה כי יוכל לפתוח בדרבי. כזכור, גם השוער גיא חיימוב וגם המגן ארנסט מאבוקה ייעדרו בגלל צבירת כרטיסים צהובים.


סלליך. פציעה בשלב מוקדם נגד חדרה תשבית אותו לתקופה ארוכה (מאור אלקסלסי)

בינתיים, בטורקיה עוקבים אחר הקשר המושאל קארים פריי ובכלי התקשורת המקומיים הללו את מי שלטענתם "משגע את ישראל". מי שעוד זוכה לאחרונה למחמאות גדולות הוא הבלם אטיין ריינן, שכבר היה ברשימת ההעברות תחת המאמן אלי גוטמן, אך זכה להזדמנות נוספת אצל מרקו בלבול והפך לשחקן הרכב. בלבול והצוות המקצועי מעריכים את ריינן שמסיים חוזה בסיום העונה ובחיפה מתכוונים להציע לשחקן חוזה חדש. "ריינן הוכיח בגרות כאשר לקח את ההזדמנות שקיבל מבלבול בשתי ידיים ומרשים בשיטה בה אנחנו משחקים. יש נכונות להציע לו חוזה חדש", אישר גורם בכיר בירוק.

פריי. "משגע את ישראל" לטענת התקשורת הטורקית (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי