מורי: "מבחינה מקצועית זה די הגיוני שאקבל זימון לסגל הנבחרת"

דן מורי, דור ג'אן, איציק עזוז
דן מורי, דור ג'אן, איציק עזוז | אודי ציטיאט

הבלם התראיין לאתר הרשמי של בני יהודה: "מקווה שהשם שלי נמצא במאגר". סוד הקסם: "לכל שחקן בקבוצה יש סיפור". המיקום בטבלה: "לא גנבנו את זה, אף אחד לא עשה לנו טובה". סכנין: "לא נגיע זחוחים"

(גודל טקסט)

הבלם דן מורי העניק היום (רביעי) ראיון נרחב לאתר הרשמי של בני יהודה בו דיבר על הקדנציה השלישית שלו במועדון, סוד הקסם של הקבוצה, השאיפה להיות חלק מסגל נבחרת ישראל ומשחק הליגה הקרוב בסכנין.

מורי פתח את דבריו והתייחס למצב הקבוצה שמדורגת במקום השני ונמצאת עם רגל וחצי בחצי גמר גביע המדינה: "אנחנו ממש קרובים להשלים את המטרה שלנו בליגה ואנחנו בעמדה טובה גם ברבע הגמר מול הפועל עפולה. אנחנו עובדים קשה, נשארים צנועים וזו תקופה לא רעה".

התוצאות המפתיעות מפתיחת העונה: "האמת שיצא לי להתראיין בקיץ ואמרתי שבסוף העונה חשוב שנגיד לעצמנו שעשינו הכל ושנתנו מעצמנו את המקסימום. להגיד לך שהאמנתי שנהיה במקום השני בשלב הזה של העונה? אני לא אשקר. ממשחק למשחק צברנו ביטחון, כל אחד ברמה האישית ובטח שברמה הקבוצתית. ממחזור למחזור המטרות שלנו השתנו ואנחנו מאוד קרובים להשיג את המטרה בליגה ובדרך יפה. בני יהודה לא גנבה את המקום השני, אף אחד לא עשה לנו טובה. אנחנו באמת קבוצה טובה. מצד שני, לא נשכח אף פעם מה אמרו עלינו בתחילת העונה – זה משהו שמדרבן אותנו לפני כל משחק".


"בני יהודה לא גנבה את המקום השני, אף אחד לא עשה לנו טובה" (אודי ציטיאט)

סוד הקסם של בני יהודה: "אני חושב שרעב ושאיפות של שחקנים שמתחברים לקבוצה. זה הכוח שלנו. חזיזה, לדוגמה, שבגיל 24 רוצה בכל משחק להוכיח שמקומו בליגת העל, אותו דבר לגבי שי קונסטנטין או מתן בלטקסה, שירד ליגה בעונה שעברה. כמעט לכל שחקן בקבוצה יש סיפור של מי שרוצה להוכיח את עצמו. אנחנו אוסף של שחקנים צעירים ורעבים, שממלאים את ההוראות של המאמן בצניעות ועם המון משמעת. לכל הביקורות שהיו מתחילת העונה, על זה ש'לא מביאים חיזוק' ועל מי שמשחק בהרכב של בני יהודה; אני חושב שהשחקנים ענו בעצמם על הדשא בכל משחק ומול כל יריבה. הם הוכיחו בדיוק למה הצוות המקצועי וההנהלה נתנו להם את המפתחות".

הקדנציה השלישית שלו במועדון: "קודם כל אני מרגיש מצוין מבחינה פיזית. בכל שנה יש התקדמות מחקרית וטכנולוגית בכל הנוגע לספורטאים בכלל וכדורגלנים בפרט. אני אוהב לקרוא על הדברים האלה. אני מתאמן גם בצורה פרטית, מעבר לאימונים ולכלים הטובים שאני מקבל במסגרת הקבוצתית. אני עובד מאוד קשה וזה הבסיס שלי כשחקן. מבחינה מקצועית, אני מרגיש הרבה יותר נוח עם השינויים הטקטיים שעשה יוסי בשנתיים האחרונות. בעונה שעברה שיחקנו הרבה מאוד משחקים בקו של ארבעה שחקני הגנה, העונה אנחנו משחקים יותר בקו של חמישה שחקני הגנה ואני מרגיש שאני מצליח להתאים את עצמי לשינויים בצורה טובה. בסך הכל אני מרגיש מצוין בבני יהודה, יש הרמוניה טובה מאוד במועדון".

זימון אפשרי לסגל של אנדי הרצוג: "להיות חלק מנבחרת ישראל זו תמיד שאיפה, לכל שחקן. כמובן שיש לי כבר שבע הופעות בנבחרת ישראל, אבל אם להתייחס לזימון הקרוב, אז מבחינה מקצועית זה די הגיוני – אנחנו משחקים העונה בבני יהודה באותו המערך שמשחקת הנבחרת ויש לנו את ההגנה השנייה בטיבה בליגה – אז כן, אני מקווה שהשם שלי נמצא במאגר השמות של הבלמים לקראת הזימון הקרוב. מקווה שיהיה לי מקום בסגל הנבחרת – הלוואי".

התחושות לקראת המשחק הקרוב מול בני סכנין: "אנחנו לעולם לא נגיע זחוחים למשחק וגם לא עשינו את זה עד היום. סכנין נלחמת על החיים שלה ויש לה חומר שחקנים טוב. כמובן שלכל אחת מהקבוצות יש את המטרות שלה – אנחנו באים בשביל להישאר במסלול הניצחונות. צניעות היא התכונה המרכזית שלנו וככה נגיע גם למשחק בשבת".


מורי ברשימות? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי