קובי רפואה: "מבחינתנו כל משחק זה גמר גביע העולם"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

לקראת המשחק נגד מכבי נתניה (שבת, 18:05 בספורט4) הפועל תל אביב התכנסה למסיבת העיתונאים המסורתית. "בצ'יראי חלוץ מצוין לכל הדעות, יש לנו את המטרות שלנו"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב כינסה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת מסיבת העיתונאים המסורתית (שבת, 18:05 בספורט4), כשהיא במרחק 4 נקודות ממ.ס. אשדוד והקו האדום, ויודעת שהפסד למכבי נתניה עלול לסבך אותה מאוד במאבקי התחתית. בשבוע שעבר הפועל תל אביב סיימה בתיקו 0:0 מאכזב עם רעננה, וקובי רפואה זכה לביקורת לאחר שאמר "שיחקנו כדי להוציא נקודות".

המצב בתחתית מסתבך, למשחק נגד מכבי נתניה יש חשיבות עליונה?
"אנחנו יודעים בדיוק את המצב שלנו, כל משחק מבחינתנו הוא משחק חשוב. בלי שום קשר, זה לא משנה איפה אנחנו, כל משחק בליגת העל הוא חשוב". 

אחרי התיקו נגד רעננה, אוהדי הפועל תל אביב ביקרו אותך על כך שאמרת ש'שיחקתם כדי להוציא נקודות', תגובתך?
"אני יכול להגיד לך שעם ביקורות אין לי שום בעיה. יכול להיות שדברים שאמרתי לא עברו נכון, במשחק נגד רעננה היה קשה לפתח את המשחק הרגיל שלנו כי הדשא היה מוצף. הפועל תל אביב באה לכל משחק כדי לנצח, וככה השחקנים מחונכים וככה הם יבואו לכל משחק. לפעמים זה מצליח, לפעמים פחות, אבל זאת המטרה בכל משחק"

מה אתה חושב על העונה של מכבי נתניה?
"מכבי נתניה קבוצה טובה, קבוצה התקפית, והיא מנצחת משחקים כי היא קבוצה טובה. גם הפועל תל אביב באה לנצח בכל משחק, הם בכושר מצוין ועושים עבודה נפלאה, אנחנו יודעים נגד מה אנחנו מתמודדים".

איך מתמודדים עם השחקן החם בליגה, פאטוס בצ'יראי?
"בצ'יראי חלוץ מצוין לכל הדעות. הוא בכושר נפלא, אבל לנו יש את המטרות שלנו ואנחנו נעשה את הכל כדי לקחת נקודות".


"פאטוס בצ'יראי חלוץ מצוין לכל הדעות" (צילום: דני מרון)



לכם ולנתניה יש את אותו התקציב, מה ההבדל לדעתך?
"אני לא מסתכל בתקציבים כרגע. מבחינתנו כל משחק זה גמר גביע העולם, אנחנו מתכוננים למשחקים כדי להשאיר את הפועל תל אביב בליגה. אני לא מתעסק במה יש להם או במה יש לנו".

מה הסיבה שהפועל תל אביב לא קבוצת פלייאוף עליון?
"למה אנחנו לא בפלייאוף העליון? גם אנחנו שואלים ומנסים לפתור את הבעיות. אנחנו מתעסקים רק במכבי נתניה, לקחת את הנקודות, זה הדבר היחידי שחשוב"

מוטי ברשצקי פורח במכבי נתניה, למה אצלכם זה לא עבד?
"מה שרואים משם לא רואים מפה. הפועל תל אביב זה מועדון גדול. יש פה לחצים שונים, ולא כל שחקן שטוב יכול להצליח בסיטואציה מסוימת. זה קרה בהרבה קבוצות גדולות. אני מאחל למוטי ברשצקי הצלחה אחרי המשחק כי אני אוהב אותו. אני לא מתעסק בדברים האלה".


מוטי ברשצקי במדי הפועל תל אביב (צילום: דני מרון)


ההבדל ביכולת של רמזי ספורי העונה לעומת השנה שעברה?
"רמזי ספורי בנתניה היה שחקן מן מניין, פה הוא שחקן מוביל ואנחנו מצפים להרבה יותר. זה שונה, כל מאמן ומועדון עם הדרישה שלו. הציפיות שלנו מרמזי, עם כל הכבוד הם הרבה יותר גבוהות ממה שהוא עשה בנתניה. רצינו לתת לו תפקיד מרכזי ועדיין יש לו תפקיד מרכזי בהפועל תל אביב".

אתם בלחץ?
"זה לא עניין של לחץ, כל התחתית צמודה. יש המון נקודות בקופה, אשדוד ניצחו והפער הצטמק, אבל אנחנו הפועל תל אביב ואנחנו מתעסקים רק בעצמנו. תמיד יש שינויים, פציעות וחילופים בהרכב. אני בטוח ומאמין שהשחקנים שיעלו על המגרש יעשו הכל כדי לנצח את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי