לא שקט בחדרה: דובב גבאי שוחח עם אביטן לגבי מעמדו

דובב גבאי
דובב גבאי | עדי אבישי

החלוץ שלא שותף במשחקים האחרונים הביע את אי שביעות רצונו בפני המאמן, שבתמורה הבטיח לו שאם יעבוד קשה יקבל הזדמנות. היו"ר גולן הבהיר לשחקנים: "נדבר על העונה הבאה אחרי רעננה"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום ראשון הקרוב מול הפועל באר שבע. בקבוצה עדיין מאמינים כי יש להם סיכויים טובים להגיע לפלייאוף העליון, אך בטוחים כי הקבוצה חייבת להשתפר משמעותית לאור היכולת הלא טובה בתקופה האחרונה. במיוחד הדבר נוגע למה שיקרה מספר ימים לאחר המפגש מול באר שבע, אז תתמודד העולה החדשה מול מועדון ספורט כפר קאסם למשחק שני במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

מי שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב הוא החלוץ דובב גבאי שכלל לא שותף במשחקים האחרונים. במשחק האחרון מול מכבי חיפה ציפה החלוץ להיכנס במחצית השנייה והתאכזב כאשר זה לא קרה. גבאי ביקש לשוחח בנושא עם המאמן ניסו אביטן וציין כי היה טוב בתקופה האחרונה וחשב שהגיע לו קרדיט להיכנס כמחליף. המאמן מצדו הסביר כי החילופים שעשה הן מול חיפה ושבוע קודם לכן מול בני יהודה, היו לרוב חילופים מאולצים בגלל פציעות, ולכן החלוץ לא שותף. יחד עם זאת ציין באותה בפני גבאי באותה נשימה כי במידה וימשיך לעבוד קשה באימונים הוא יקבל את ההזדמנות בקרוב.

בנושא אחר, לאחרונה פנו מספר שחקנים להנהלת הקבוצה במטרה לברר על מעמדם המקצועי לקראת העונה הבאה. היו"ר, אורן גולן, הבהיר כי ההכנות לעונה הבאה יחלו רק לאחר המשחק מול הפועל רעננה אז תדע חדרה את מצבה בליגה משמע, אם היא תשחק בפלייאוף העליון או התחתון ואף תדע אם עלתה לחצי גמר גביע המדינה. סיבה נוספת לעיכוב ההכנות נעוצה בסיבה כי טרם נבחר יו"ר חדש במקומו של גולן שעתיד להפוך ליועץ מקצועי בקבוצה
.


ניסו אביטן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי