אביטן: "מאחל לבאר שבע הצלחה, אבל לא מול הקבוצה שלי"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

המאמן שמזוהה עם המועדון מבירת הנגב, הבהיר לקראת המשחק הקריטי עבור השתיים: "אני מחויב להפועל חדרה במאה אחוז". אג'ידה צפוי לחזור לשער

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תארח ביום ראשון את הפועל באר שבע (20:25, ישיר בספורט1) לקרב ישיר על הפלייאוף העליון. מלבד הרצון להיות בשישייה הראשונה, בחדרה רוצים להשכיח את היכולת הלא טובה משני המחזורים האחרונים בהם הפסידה הקבוצה פעמיים, תוך שהיא סופגת שבעה שערים. כמו כן, במועדון שמחו לקבל בחזרה את השוער אוסטין אג'ידה, שהתאושש מקרע בשריר הארבע ראשיוהמגן השמאלי מקסים גרצ'קין, שנעדר עקב מתיחה בשריר האחורי, כאשר שניהם צפויים לפתוח בהרכב.

מאמן הקבוצה, ניסו אביטן, ששיחק בעברו בב"ש, התייחס למפגש הקרוב נגד האלופה בשלוש השנים האחרונות, ולסיכויי ההעפלה של קבוצתו לפלייאוף עליון: "פרט למתיאוס, אנחנו עדיין עם מספר שחקנים בספק למשחק, אבל אני מקווה שכולם יהיו כשירים כולל אוסטין אג'ידה כמובן. אנחנו מבינים שאלו הם רגעי ההכרעה. חשוב לנו מאוד לעשות מאמץ וכן להיות בפלייאוף העליון. אנחנו יודעים שיש מולנו יריבות איכותיות שגם הן נלחמות על אותם יעדים. מקווים לעשות את העבודה".

אתם מגיעים אחרי שני הפסדים. חושבים על שינוי מערך?
"אני לא מסתכל אחורה. אנחנו לומדים ממה שעשינו לא בסדר והולכים קדימה. המאבק הזה הוא מאבק פתוח והוא גם לא יוכרע במחזור הקרוב, כך שאנחנו ממוקדים במטרה ורוצים להשיג אותה".


חוזר להרכב של חדרה. אוסטין אג'ידה (עדי אבישי)

לא חלמת שמשחק שלך נגד באר שבע שני מחזורים לסיום העונה, יוכל להיות כה גורלי עבור שתי הקבוצות?
"נכון, נראה לי שאף אחד לא חלם על תסריט שכזה, לא מהכיוון שלנו ולא מהכיוון שלהם. אני מחויב לחדרה במאה אחוז, אנחנו נבוא לעשות את העבודה שלנו. אני מאחל תמיד הצלחה להפועל באר שבע, אבל כשזה מול הקבוצה שלי, ברור שחדרה בראש סדר העדיפויות".

אתם נכנסים לשבוע גורלי, אולי אפילו היסטורי כשמתייחסים גם לגומלין רבע גמר הגביע?
"השחקנים מבינים את המעמד שבו אנחנו נמצאים. אנחנו נמצאים במחוזות שלא חלמנו שנהיה בהם. זה באמת שבוע שיכול להיות גורלי עבור המועדון, אבל אנחנו מתמקדים קודם כל במטרה הראשונית שזה המשחק נגד באר שבע, לעבור אותו בצורה טובה ואז להתמקד בגביע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי