בבני סכנין מאמינים: "משחק ללא קהל ישחק לטובתנו"

גיורגי דרסיליה
גיורגי דרסיליה | מאור אלקסלסי

החבל סביב צווארו של הגיאורגי מתהדק לקראת המשחק הגורלי מול בני יהודה (שבת, 18:00) שייערך ללא קהל: "הפסד נוסף והקרדיט למאמן עלול לפוג", אמרו במועדון

(גודל טקסט)

 בני סכנין ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק הביתי מול בני יהודה במסגרת המחזור ה-24. בדומה למשחק הבית האחרון מול מכבי תל אביב, גם הפעם תשחק הקבוצה מהמגזר ללא קהל, זכר להתפרעויות האוהדים במשחק מול מכבי פתח תקווה במחזור ה-20.

באופן פרדוקסלי, בסכנין מאמינים כי העובדה שהמשחק ייערך ללא קהל תעזור לה דווקא, כאשר השחקנים יהיו פחות בלחץ. מבחינה מקצועית המאמן גיורגי דרסיליה ממשיך לערוך אסיפות שחקנים והפעם הזהיר את חניכיו מהצד ההתקפי של בני יהודה:"יש להם הרבה שחקנים מהירים, ובמיוחד שימו לב לשני המגינים. אם נדע לעצור אותם אז נוכל לעשות תוצאה טובה". בכלל, בסכנין הדריכות גבוהה."כל אחד מבין את חשיבות המשחק ויודע שהפסד נוסף יחזק אותנו במקום האחרון בטבלה", אמר אחד השחקנים.

בהמשך לחוסר הוודאות לגבי עתידו של המאמן הגיאורגי, גורמים בהנהלה ציינו כי הקרדיט שניתן לדרסיליה להמשיך בתפקידו עלול לפוג במידה ויגיע הפסד נוסף. המאמן הרביעי של סכנין העונה ( כולל עודד קוטר שאימן זמנית) יעדיף לפתוח עם שלושה בלמים במשחק הקרוב, כאשר עלי עותמאן יחזור לעמדת המגן הימני ובנוסף, מתלבט בחלק ההתקפי בין ישראל זגורי לזר אלכסנדר סטנבלייביץ. עטאא ג'אבר, שחזר בשבוע שעבר מהיעדרות של חודשיים, שוב נפצע ויישאר מחוץ לסגל כמו גם החלוץ מוחמד גאדיר.


דרסיליה והנהלת סכנין בימים יפים יותר (אתר הרשמי של סכנין)

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, מרון גנטוס, אלבין פאנישי, עמנואל אמבולה, מהראן ראדי, אלכסנדר סטטסנקו, ישראל זגורי (אלכסנדר סטנבלייביץ), שלומי אזולאי ואיברהים ללה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי