שחקן בהפועל רעננה: "רוצים לנצח בכל מגרש"

אנסה ושחקני רעננה
אנסה ושחקני רעננה | אריאל שלום

החניכים של קורצקי ינסו להבטיח את הישארותם בליגה ולקחת נקודות מול בית"ר בטדי. יוג'ין אנסה ייעדר בשל קרע ברצועה, מאור ג'ראסי יפתח על חשבונו של עדי נימני הפצוע

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תצא מחר לאצטדיון טדי שם תנסה לרשום ניצחון חוץ ראשון העונה נגד בית"ר ירושלים. כזכור, הפועל רעננה עדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה והיא מדורגת במקום העשירי, כשבאמתחתה 26 נקודות, חמש נקודות בלבד מעל הקו האדום. המאמן מנחם קורצקי דאג להבהיר לשחקניו כי מאבק ההישרדות רחוק מלהיות גמור.

שחקן ברעננה: "הקבוצה משחקת טוב ואנחנו מאמינים שעד סיום העונה הרגילה והכניסה לפליאוף התחתון בשלושת המשחקים הבאים נבטיח את העונה הבאה בליגת העל". באימונים ניסו השחקנים להתעלם ממצבה של היריבה בית"ר ירושלים, שלא אמרה נואש, ועדיין מאמינה כי היא יכולה להעפיל לפליאוף העליון. למרות שלקבוצה הירושלמית מספר נקודות זהה (26) בטבלה, ברעננה מודעים ליכולת של בית"ר: "לא קל לשחק באצטדיון טדי, לירושלים קבוצה טובה אבל רעננה רוצה לנצח בכל מגרש".

מי שיפתח לראשונה בהרכב הוא מאור ג'ראסי שיחליף את עדי נימני בעמדת המגן הימני בעקבות פציעה. החלוץ יוג'ין אנסה לא ישחק מחר בשל קרע חלקי ברצועת הברך. גם יואב תומר עדיין פצוע וכך גם אור דסה. הקשר בן בנימין, שנפצע שוב נגד הפועל תל אביב, יעבור מבחן כשירות לפני המשחק.


יחסר לרעננה מחר. יוג'ין אנסה (אריאל שלום)


הרכב משוער:
אסף צור, מאור ג'ראסי, עידו לוי, בן והבה, ירדן כהן, בן סביר (בן בנימין), אביחי ידין, מירקו אורמוש, כרם ארשיד, מרטין זמאן, קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי