פ"ת פנתה למנהלת: מערכת ה-VAR נדרשת בפלייאוף התחתון

גיא לוזון רועי רנשרייבר
גיא לוזון רועי רנשרייבר | אודי ציטיאט

כפי שפורסם לראשונה, במועדון מאסו בטעויות השיפוט: "נקעה נפשנו, בושה איך שהשופט התנהג במשחק". לוזון ניסה לעודד את השחקנים: "כל אחד נתן הכל". קאניוק ספג צהוב חמישי וייעדר מול הפועל ת"א. קופר ספג חבלה

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה ממשיכים לזעום גם הבוקר (ראשון) על תצוגת השיפוט של השופט רועי ריינשרייבר בהפסד אמש 2:0 למכבי ת"א באצטדיון בנתניה, כאשר במצב של 0:0 השופט שלף צהוב שני לקשר פרנק במבוק על סף המחצית הראשונה, ובמחצית השנייה גם נתן לצהובים פנדל.

זו לא הפעם הראשונה העונה שבמלאבס טוענים לחוסר צדק בהחלטות נגד הקבוצה, כשקדמו להם פסילת השער של תאי בריבו מול בני יהודה ועוד מספר מקרים. "נקעה נפשנו מטעויות השיפוט, אנחנו רוצים שימוש מיידי ב-VAR", אמר גורם בכיר בקבוצה לאחר המשחק. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, במועדון פנו רשמית למנהלת, כמו שכבר עשתה מ.ס אשדוד, בדרישה שייעשה שימוש בטכנולוגייה בפלייאוף התחתון. "איך שזה נראה, הפלייאוף התחתון יהיה יותר חשוב ומעניין מהעליון. זו בושה אם לא יהיה VAR בפלייאוף התחתון", אמרו בקבוצה לספורט1.

בפתח תקווה מתחו ביקורת גם על הכרטיס הצהוב שספג גידי קאניוק על כך שהפריע להוצאת הקרן של מכבי תל אביב בתחילת המשחק. "השופט אמר לגידי שהוא יכול לעמוד שם ואז פתאום הקהל שלהם שרק בוז אז הוא נתן צהוב. בושה איך שהתנהג השופט במשחק הזה", תקפו במועדון. בהודעה הרשמית נכתב: "בפלייאוף התחתון יש חשיבות רבה למניעת טעויות שעשויות לקבוע את זהות היורדות, הנזקים הישירים בירידת ליגה הם בסכומים של מיליוני שקלים, מה עוד שמאבק האליפות הוכרע מזמן".

בחזרה למשחק, בפתח תקווה רשמו מחצית ראשונה טובה, בה מנעו מהצהובים לסכן את השער של צחי גיגי וגם במחצית השנייה עד לפנדל לחובתם, המלאבסים החזיקו מעמד עד שקרסו. "שיחקנו בצורה חכמה וסגרנו אותם מצוין. גיא הכין אותנו בצורה טובה", אמרו שחקנים והוסיפו: "במחצית שלמה עם אדום, קשה להחזיק מול מכבי".


גיא לוזון מבקש הסברים מרועי ריינשרייבר (אודי ציטיאט)

בסיום המשחק נכנס המאמן גיא לוזון, שהיה נסער, לחדר ההלבשה וניסה לעודד את חניכיו: "כל אחד מכם נתן הכל. אם נשחק ככה במשחקים הבאים אנחנו עוד ננצח הרבה משחקים. עכשיו צריך להתרכז בנתניה, אנחנו רוצים לעלות שלב ולהיות בחצי הגמר".

הבלם אנטון ברטקוב לא היה בסגל גם אתמול ומאז שהגיע עדיין לא נרשם פעם אחת ב-18. "זה קצת תמוה מה שקורה איתו. אחרת למה הביאו אותו? הוא נראה קצת לא מחובר אבל עדיין קצת מוזר שלא משתמשים בו", אמר שחקן. בקבוצה סיפרו שהבלם הותיר רושם פחות חיובי במשחק האימון שנערך בתחילת השבוע שעבר מול כפר קאסם.

גידי קאניוק כאמור, ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו, משמעות הדבר היא שהקשר ייעדר מהמשחק החשוב ביום ראשון הבא מול הפועל תל אביב. מנהל הקבוצה עמי פאן, שספג הרחקה למשחק אחד מבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל ומוקם אתמול מחוץ לאיזור הטכני, יחזור לתפקידו במשחק הבא. הקשר הפנמי ארמנדו קופר, נפגע אמש בברך לקראת סיום המשחק וצפוי להיבדק הבוקר על ידי הצוות הרפואי, כשההערכה הראשונית היא שמדובר בחבלה בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי