חוגג למקורביו: "רגע קסום, זו הסיבה שאנשים באים לכדורגל"

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

בית"ר ירושלים גברה 0:2 על רעננה ושמרה על חלום הפלייאוף העליון בחיים, הבעלים החמיא לקינדה שכבש במספרת מרהיבה. בבירה יחזיקו אצבעות למכבי חיפה ולהכרעה בין חדרה לב"ש. גורם: "שיחקנו רע, אבל אפשר לחייך"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הכניעה אמש (שבת) 0:2 את הפועל רעננה בטדי והצליחה לשחרר מעט מהלחץ שהצטבר במועדון במהלך השבוע שעבר. אחרי ההפסד האחרון להפועל באר שבע, עסקו בבית"ר בטענות לשופטים, בהרחקה של מאור בוזגלו ובהפרות המשמעת הנוספות של אור אינברום, דברים שהוסיפו המון לסיר הלחץ שממילא קיים תמיד בבית וגן.

"שיחקנו רע, אבל הניצחון חשוב ואפשר לחייך", אמרו בקבוצה. "הקבוצה שיחקה בלי בטחון וראו את זה בכל מהלך על המגרש. נצטרך לעשות את שלנו עד סיום העונה ולחכות כמובן לתוצאות האחרות". הבעלים משה חוגג נראה מחייך מאוד בסביבת חדר ההלבשה בסיום המשחק, כאשר נושא השיחה המרכזי בין חברי ההנהלה היה שער המספרת של גדי קינדה, שהיה בין הטובים בקבוצה וקינח כאמור בשער מדהים.

"זה לא רק הגול, זה כל המהלך שהביא לשער, ביחד עם הבישול של בריהון", אמר חוגג לאנשים בסביבתו. "בשביל שער כזה, אנשים באים לכדורגל, השער הזה היה רגע של קסם שנותן המון בטחון לקבוצה". בשלב זה ועד שלא תסתיים הליגה הסדירה בעוד שבועיים ויתברר לאן פניה של הקבוצה מועדות, הפסיק הבעלים לעסוק בענייני העונה הבאה, גם בנוגע לשחקנים וגם בהחלטה על הצוות המקצועי, שיעמוד בראש הקבוצה בשנה הבאה.


קינדה חוגג ביצוע נפלא שסיים מהלך כדורגל מושלם (דני מרון)

"יכול להיות שראינו הערב את שער העונה", אמר המאמן קלינגר בסיום על שער המספרת והמהלך שהביא לגול המדהים של קינדה. "זה כייף גדול להיות במגרש ולראות גול כזה. לגבי הבישול של יעקב בריהון, מה שיש לו ברגליים, אין להרבה שחקנים. הוא לאט לאט הבין את הראש שלי ואני מבין את שלו והוא מקבל דקות כמעט בכל משחק ואפילו דופק חזק על הדלת של ההרכב", הוסיף המאמן.

הניצחון הזה עשה שירות כפול לבית"ר בכל הנוגע למיקום בטבלה. מצד אחד התרחקה הקבוצה מרחק שמונה נקודות מהקו האדום, לפחות עד משחקה של מ.ס.אשדוד הערב בקריית שמונה, ומצד שני הצליחו הצהובים-שחורים להתקרב עד כדי שלוש נקודות מהמקום השישי, שהפך כמובן למטרה עד סיום הליגה הסדירה. בבית"ר יחזיקו עכשיו אצבעות לניצחון של הירוקים בדרבי החיפאי וכן להכרעה במשחק בין חדרה להפועל באר שבע, מה שישאיר סיכוי לעשות את הבלתי ייאמן ולהתברג בסיום העונה בשישייה העליונה. "צריכים לקרות הרבה מאוד דברים, שרובם לא תלויים בנו ואנחנו נצטרך לנצח את שני המשחקים שעוד נותרו לנו עד סיום העונה. משתדלים לא להתעסק בחישובים, אבל ברור שכל עוד יש סיכוי, כולם מאמינים שזה אפשרי", אמר גורם במועדון.

בשבע הבא תשחק בית"ר נגד מכבי נתניה, שנמצאת בכושר מצוין, כאשר לסגל יחזור הבלם טל בן חיים, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים. בן חיים צפוי לשוב להרכב על חשבונו של טל כחילה, שפתח אמש ורשם משחק נטול טעויות. בקבוצה ינסו להכשיר את החלוץ אנתוני וארן שמחלים מפציעה, כאשר מאור בוזגלו המורחק ואנטואן קונטה הפצוע ייעדרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי