אכזבה ברעננה: "מחשיבה על פלייאוף עליון נשאבנו למאבקי הירידה"

קורצקי
קורצקי | אודי ציטיאט

תסכול בקבוצה של קורצקי אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים: "פתחנו את המשחק באופן מחריד בסוג של פניקה והגול המהיר שספגנו רק הוסיף"

(גודל טקסט)
הפועל רעננה שוב מסתבכת בתחתית הטבלה לאחר שהפסידה אתמול באצטדיון טדי לבית"ר ירושלים 2:0 בקבוצה יצפו הערב במשחק בין עירוני קריית שמונה למ.ס. אשדוד, מפגש שאם אשדוד תנצח – הפער בין הקבוצות יהיה בן שתי נקודות בלבד.


ברעננה לחוצים מהמצב וגורם במועדון אמר: "רק לפני שלושה שבועות היינו 9 נקודות מעל הקו האדום ופתאום מחשיבה על פלייאוף עליון נשאבנו למאבקי הירידה. הקבוצה לא יכולה להמשיך לשחק כך והנורה האדומה נדלקה לקראת המשחק נגד הפועל חדרה במחזור הבא".


יצוין כי המאמן מנחם קורצקי נאלץ להסתדר אתמול ללא החלוץ יוג'ין אנסה שנפצע ברצועת הברך הצדית וייעדר עוד מספר שבועות. אתמול חסרו שני המגנים הקבועים עדי נמני וירדן כהן ובמקומם הוצבו כמגנים מירקו אורמוש ומאור ג'רסי.


אז @fcbeitar כשירדתם עלינו בטוויטר, נכון שזכרתם שיש לנו בשבועיים הקרובים שני משחקים גורליים מול היריבות שלכם לפלייאוף – חדרה והפועל חיפה?

התנצלות, משלוח פרחים או סתם שתעבירו לנו ללא תמורה את גדי קינדה – נקבל את שלושתם באהבה.

— FC Hapoel-Ra'anana (@HapoelRaananaFC) February 24, 2019


מנחם קורצקי: "פתחנו את המשחק באופן מחריד בסוג של פניקה והגול המהיר שספגנו רק הוסיף. ההרגשה מאכזבת, כי לא תמיד תופסים את בית"ר ירושלים בסיטואציה בה היא נמצאת. מאכזב לקבל 2 שערים מבעיטה אחת למסגרת השער. אין לנו מחץ בהתקפה ונצטרך לעבוד על זה כי אי אפשר לנצח ללא בעיטות לשער. יש לנו פצועים רבים ומלבד אנסה, גם שני המגנים היו אלתורים. צריך להרים את השחקנים לקראת המשחק ברמת גן נגד הפועל חדרה".


יש לציין כי הקבוצה החזירה מהקפאה את החלוץ אריאל נגווקם שנכלל אתמול בסגל הרחב. למרות ההפסד מי שזכה למחמאות על משחקו אתמול היה החלוץ הצ'כי מרטין זמאן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי