קשטן מסתכל למטה: "נקודה חשובה". בוחבוט: "באנו בשביל לנצח"

תומר קשטן
תומר קשטן | מאור אלקסלסי

מאמן קריית שמונה אחרי ה-0:0 נגד אשדוד: "רצינו להשיג שלוש נקודות, אבל לא היינו מספיק טובים". המאמן שערך בכורה: "שמח להיות פה, כל נקודה חשובה - אני אהיה בובה חזקה"

(גודל טקסט)

"רצינו לנצח, אבל זה לא עבד והתוצאה הזו משאירה אותנו במרחק של חמש נקודות מהקו האדום", כך הסביר הערב (ראשון) תומר קשטן בסיומו של ה-0:0 המאכזב בין קריית שמונה לאשדוד במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. "שלטנו ברוב הזמן, אבל נצטרך להשתפר בחלק הקדמי. השגנו נקודה חשובה ולא נתנו להם להוריד את הפער"

קשטן הוסיף: "עשינו חילופים בשביל להכריע את המשחק, אבל לא היינו מספיק טובים וגם אשדוד לא סיכנה את השער שלנו. האדום של בארי מיותר, הוא הורחק בגלל דיבורים וזה לא היה ראוי – לירן ליאני צדק כאשר שלף לו את הכרטיס האדום".

אבי בוחבוט, שרשם בכורה כמאמן אשדוד לצד משה אוחיון, סיכם: "באנו לנצח, אבל המשחק התפתח בצורה לא טובה עבורנו. ספגנו שלושה צהובים במחצית הצהובה ובסוף גם אדום אחד. לא הפסדנו ובתחתית כל נקודה חשובה. אני בטוח שהרבה קבוצות עוד יאבדו נקודות בקריית שמונה".

בוחבוט הוסיף והתייחס לחילוף שביצע בסיום: "קריית שמונה הכניסה הרבה שחקני התקפה ורצינו להגיב על כך. אימנתי בעבר בליגת הלאומית ואני שמח להיות פה. רצינו לנצח גם בשביל וגם בשביל הקבותה, חבל שזה לא קרה. בובה? אני מקווה להיות בובה חזקה ועצמאית שמשדרת אנרגיות חזקות. אני מעדיף לא להתייחס מעבר לזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי